SİFARİŞLİ

Kimlərin əmanətindən vergi tutulacaq?

1 yanvar 2015-ci il tarixindən etibarən fiziki şəxslərin banklardakı əmanətlərinə…

Şəxsi biznesinizi açmaq istəyirsiniz?

“Bank of Baku”-dan bütün Azərbaycan sahibkarlarına: “İşinizi biznesə çevirin” sərfəli…

“GM Bakı Mərkəzi” dəfələrlə müxtəlif mükafatlara layiq görülmüş Amerika əfsanəsi GMC Acadia avtomobilinin satışına başlayıb.

Mərkəzin yaydığı məlumata görə, premium SUV sinfinə həm dizayn, həm də yeni texnoloji elementlər gətirən GMC Acadia 6 silindirli 288 at gücünə malik 3.6l həcmli mühərriki yüksək sürət və qənaətcillik rəmzidir.

GMC Acadıa modelinin ən üst təchizatlı Denali versiyasınının qiyməti 55 min manatdır.

Uzun illər “Kompromissiz krosover” statusunu özündə saxlayan GMC Acadia Denali Intelligent Tam Ötürücü Sistemi və müstəqil asqı dəyişkən yol şəraitindən asılı olaraq uyğun rejimi seçməklə sizin və sərnişinlərinizin maksimum komfortunu təmin edir.

GMC Acadia premium klass avtomobildə ola biləcək bütün aktiv və passiv təhlükəsizlik elementlərini özündə birləşdirir. Yeni nəsil StabiliTrak, Traction Control, görünməyən zonadan xəbərdarlıq sistemi hərəkətinizin təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədiylə daima keşiyinizdədir. Qarşıdakı avtomobilə sürətlə yaxınlaşarkən səsli və vizual xəbərdarlıq vermə sistemi mümkün ola biləcək qəzadan yayınmağa imkan verir.

DVD, Bluetooth və USB dəstəkləyən multifunksional monitora inteqrasiya olunmuş 10 dinamikə malik BOSE səsləndirmə sistemi, arxa sərnişinlər üçün nəzərdə tutulan monitor və kabelsiz qulaqıclar səfərinizi daha da əyləncəli edəcəkdir!

Premium klass biznes krosoveri olmaqla yanaşı GMC Acadia əsl ailə krosoveri satusunuda özündə saxlayır. Müxtəlif istiqamətdə konfiqurasiya oluna bilən 7 oturacağa malik GMC Acadia Denali-də bütün oturacaqlar məşğul olsa belə yüklərinizi daşımaq üçün nəhəng tutuma malik baqaj hissəsi sizə lazım olan hər şeyi aparmağa imkan verəcək.

2013-cü ildə Azərbaycanda 2  milyon 138 min 800 min kv. m (ilkin məlumat) yaşayış evi və mənzil istismara verilib, deyə Dövlətstatkomdan bildiriblər. Bu, əvvəlki ildəkindən 0,4% azdır. 

YENİ MƏNZİLLƏRİN ORTA SAHƏSİ 114,9 KV.M-Ə ÇATIB

Ötən il 18 605 mənzil tikilib, bu, 2012-ci ildəkindən 6,6% (1300 mənzil) azdır. İstismara verilən mənzillərin orta ümumi sahəsi 7.2 kv.m artaraq 114,9 kv.metrə çatıb.

İNVESTİSİYALAR DA AZALIB

2013-cü ildə mənzil tikintisinə 1 milyard 323 milyon 100 min manat investisiya qoyulub. Əvvəlki illə müqayisədə bu sahəyə sərmayələr 4,1% azalıb.

Ötən il dövlətin mənzil tikintisində iştirakı son 20 ildə pikə çatıb. 551,2 min kv.m yaşayış evi istifadəyə verilib. Bu, 2012-ci ildəkindən 50% çoxdur. Dövlət Neft Fondunun hesabına köçkünlər üçün binalar və fərdi evlər tikir. 

Dövlət Statistika Komitəsində  qeyd ediblər ki, ölkə üzrə mənzil tikintisi üzrə yekun məlumat I rübün sonu üçün açıqlanacaq. 

Mənzil tikintisində Bakı aparıcı yer tutur. 2012-ci ildə burda 530,2 min kv.m  (+83,1%) mənzil istismara verilib.

Ölkədə mənzil şəraitinin yaxşılaşdırılmasına ehtyacı olanların uçotu aparılmır. 2003-cü ildən ölkədə 17 mln. kv.m sahəsi olan 173,5 min mənzil istismara verilib.  

Son məlumata görə (2012), ölkədə adambaşına 18,6 və 13,1 kv.m ümumi və yaşayış sahəsi düşür. Bu göstərici üzrə Azərbaycan Avropa ölkələrindən geri qalır. 

DSK-ya görə, ötən ilin IV rübündə ilkin bazarda mənzil 2012-ci illə müqayisədə 3,8% bahalanıb.

Azərbaycan Beynəlxalq Əməliyyat Şirkətinin (ABƏŞ) operatoru olan BP şirkəti, Xəzər dənizinin Azərbaycan sektorunda yerləşən Azəri-Çıraq-Günəşli (AÇG) yatağının işlənməsi çərçivəsində Qərbi Çıraq platformasından neft hasilatına başlanmışdır. Bu barədə “Marja”ya BP şirkətindən bildirilib.

Qərbi Çıraq platformasından hasilatın başlanması ilə 2010-cu ildə sanksiya verilmiş Çıraq Neft Layihəsi (ÇNL) başa çatmış olur.

Qərbi Çıraqdan hasilat 28 yanvar tarixində öncəqazma quyularından biri olan J05 quyusundan başlayıb. Neft əvvəlcə platformada quraşdırılmış texnoloji qurğulardan keçəcək, sonra isə yeni yataqdaxili boru kəməri vasitəsilə mövcud 30” sualtı ixrac boru kəmərinə ötürüləcək və bu kəmərlə də Səngəçal terminalına ixrac ediləcək. Hasilat 2014-cü il ərzində digər öncəqazma quyuları işə düşdükcə artacaq.

BP şirkətinin Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə üzrə regional prezidenti Qordon Birrell deyib: “Qərbi Çırağın hasilata başlaması nəhəng AÇG yatağının işlənlməsində əlamətdar hadisədir. Qərbi Çıraq bizim Xəzər dənizində təhlükəsiz və səmərəli şəkildə inşa və istismar etdiyimiz səkkizinci dünya səviyyəli dəniz platformasıdır. Bu vaxtadək AÇG yatağından 2,3 milyard bareldən artıq neft hasil edilib. Bu gün hasilata başlamış bu yeni platforma kimi yeni texnologiyalara və qurğulara gələcəkdə də davamlı investisiyaların qoyulması ilə AÇG hələ uzun onilliklər boyunca dünya səviyyəli yataq kimi öz hasilatını davam etdirəcək. AÇG yatağının operatoru olan BP şirkəti və bizim tərəfdaşlarımız hasilatın optimallaşdırılması və yatağın neftvermə əmsalının maksimuma çatdırılması istiqamətində bizi addım-addım irəliyə aparacaq səyləri davam etdirmək əzmindədirlər. İnanırıq ki, bu layihə AÇG yatağından hasilatın sabitləşdirilməsi və yeni Qərbi Çıraq platformasından daha çox quyular qazmaqla neftvermə əmsalının artırılması istiqamətində atılmış böyük bir addımdır.

Fürsətdən istifadə edərək sualtı boru kəmərlərini, yeni platformanın dayaq blokunu və üst modullarını inşa etmiş və quraşdırmış, əksəriyyəti azərbaycanlı olan minlərlə insana ötən dörd il ərzində göstərdikləri fədakarlığa və mükəmməl nəticəyə görə minnətdarlığımı bildirmək istəyirəm. Mən həmçinin hökuməti, tərəfdaşlarımızı, əməkdaşlarımızı, podratçıları, təchizatçıları və bu möhtəşəm nailiyyətdə rolu olan bütün şəxsləri də təbrik edirəm. Mən həmçinin təhlükəsiz şəkildə ilk neftin nail olunmasında AÇG üzrə layihə, qazma və əməliyyatlar qrupunun xüsusi əməyini vurğulamaq istəyirəm. Bu, Xəzər dənizində bizim planlaşdırma, tikinti və əməliyyatlar sahəsində sanballı təcrübəmizi davam etdirməyə qadir olduğumuzu bir daha göstərir.”

Qərbi Çıraq platforması dənizin 170 metr dərinliyində, mövcud Çıraq və Dərinsulu Günəşli platformaları arasında quraşdırılmışdır. Yeni platformanın layihə gücü gündəlik 183 min barel neft təşkil edir. Platforma həmçinin gündəlik 285 milyon standart kub fut qaz ixrac etmək gücündədir.

AÇG-də iştirak payları: BP (operator – 35,78%), ARDNŞ (11,65%), Şevron (11,27%), İNPEKS (10,96%), Statoyl (8,56%), EksonMobil (8%), TPAO (6,75%), İTOÇU (4,3%), ONGC Videş Limited (OVL) (2,72%).

Azərbaycanın benzin idxal etməsinin səbəbləri məlum oldu

ARDNŞ (Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti) apreldə Heydər Əliyev adına NEZ-də katalitinq krekinq qurğusunu yenidənqurma məqsədilə bir aylığa dayandıracaq. Bu barədə çərşənbə günü  Dövlət Neft Şirkətindəki mənbə bildirib.

Onun sözlərinə görə, qurğuda yenidənqurma və onun istehsal gücünün artırılması üzrə işlər aparılacaq.

Bir müddət əvvəl ARDNŞ-nin yüksək vəzifəli nümayəndəsi bildirmişdi ki, qurğunun modernləşdirilməsi üzrə işlər onun emal gücünün bir milyon ton (2 milyon tondan 3 milyon tonadək), benzin istehsalını isə 450 min ton artırılmasına imkan verəcək.

Qurğunun gücünün artırılmasına tələbat daxili bazarda benzinə tələbatın artması ilə əlaqədardır.

Qurğunun işinin dayanacağı ilə əlaqədar benzinin çatmayan həcmlərini idxal hesabına təmin etmək planlaşdırılır.

Nazirlər Kabinetinin qərarı ilə Aİ-92 və Aİ-95 benzinlərinin idxalı gömrük rusumundan azad edilib. Müvafiq qərar Nazirlər Kabinetinin rəsmi saytında dərc edilib.

Qərara əsasən, rüsum dərəcələri 15 faizdən sıfıra endirilib.

Nazirlər Kabinetinin digər qərarı ilə bu markadan olan benzinlərin idxalı üzrə aksiz dərəcələri 1 tona görə 250 dollardan 1 dollaradək azaldılıb.

Mənbə

 

Azərbaycan hökuməti sürətli avtomobilləşmənin önünə keçməyə başlayıb. Gözlənilir ki,  idxalda Avro-4 standartının tətbiqi, istismar olunan avtomobillərin utilizasiysının nəzərdə tutulması, benzinin qiymətinin artırılması, avtomobil kreditləşməsinin sərtləşdirilməsi  Azərbaycanda avtomobillərin sayının sürətli artımının arşısını alacaq, ölkəmizin avtomobil parkını yeniləyəcəkdir.

Ümumiyyətlə, Azərbaycan hökumətini avtomobilləşmənin önünə keçəməsinə əsas 5 səbəb vadar etdi:

1. ATMOSFER HAVASININ ÇİRKLƏNMƏSİ. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev Nazirlər Kabinetinin son iclasında tapşırıq verdi ki, havanı çirkləndirən amillərə qarşı ciddi mübarizə aparılmalıdır. Ekoloji vəziyyəti pisləşdirən əsas amil də avtomobillərdir. İlkin olaraq ekoloji standartlara və texniki şərtlərə uyğun olmayan maşınların idxalı qadağan edildi. İndi daha yüksək ekoloji standart – Avro-4 tətbiq ediləcəkdir.  

2. YOL İNFRASTRUKTURUNUN QURULMASINA AYRILAN MALİYYƏ  VƏSAİTİNİN DAVAMLI ARTIRILMASI İMKANININ OLMAMASI.  Nəzərə alınmalıdır ki, 2014-cü ilin büdcəsi 2013-cü illə müqayisdə azalıb. Hökumət büdcənin doldurulmasında neft gəlirlərindən istifadəni ilbəil azaltmağı, xərcləri  isə  daha səmərəli aparmağı nəzərdə tutur.  Bundan başa, yeni yolların salınmasına, körpülərin, qovşaqların tikilməsinə baxmayaraq artan avtomobil sayı yollara yenidən əlavə yük gətirir və infrastruktur işlərinin effekti görünmür. Bakıda bir körpünün tikintisi üçün iki il tələb olunur, həmin müddətdə isə ölkəmizə 200 mindən artıq avtomobil idxal olunur. İdxal olunan  avtomobillərin təxminən 70%-i paytaxtda gətirildiyindən tikilən körpülər nəqliyyatın hərəkətinin asanlaşdırılmasında  təsirli rol oynaya bilmirlər.

3. QƏZALARIN ARTMASI. Araşdırmalar göstərir ki, qəzaların baş verməsinin başlıca səbəblərindən biri də istismar müddəti başa çatmış avtomobillərdir. Eyni zamanda  qəzalarda insanlar daha çox  təhlükəsizlik tələblərinə cavab verməyən, köhnə avtomobillərdə həlak olurlar. Bu baxımdan avtomobil parkının yenilənməsi, hava yastıqları, ABS sistemi olan avtomobillərin istismar olunması daha da aktuallaşır.

4. “TIXACLAR”. Bu gün Bakıda “tıxac”lar dövlətin, özəl sektorun və vətəndaşların işini əməlli başlı ləngidir. Eyni zamanda “tıxaclar” turizm şəhəri kimi tanınmağı qarşısına məqsəd qoyan Bakının nüfuzunun artmasına əngəl törədir. Bu gün Bakı mötəbər beynəlxalq tədbirlərin keçirildiyi bir məkana çevrilmişdir. Amma bu cür tədbirlər keçirilən zaman  nəqliyyatın hərəkətinin tənzimlənməsində çətinliklər yaşanır. Belə iri tədbirlərdən biri də 2015-ci ildə Bakıda keçiriləcək birinci Avropa Olimpiya Oyunları olacaqdır. Bu oyun zamanı Bakıda “tıxac”ların olmaması üçün bu gün baş sındırılır, tədbirlər planı hazırlanır.

5. BENZİN ÇATIŞMAZLIĞININ YARANMASI EHTİMALI. 2013-cü ildə Azərbaycanın benzin ixracı tarixi minimuma endi. Bu heç də benzin istehsalının azlması ilə bağlı deyildi, əsas səbəb ölkəmizdə nəqliyyat vasitələrinin son illər artmasıdır.  Avtomobiilərin sayının artması dövləti istehsal olunan benzini daxili təlabatı ödəməyə yönəltməyə  vadar edir. Yanvarın 28-də isə hökumət Aİ-92 və Aİ-95 benzinlərinin idxalını gömrük rusumundan azad etdi, bu markadan olan benzinlərin idxalı üzrə aksiz dərəcəsini 1 tona görə 250-dən 1 dollaradək azaltdı.

Göründüyü kimi, avtomobillərin sayının çoxalması problemləri artırıb. Ötən il respublikada dövlət qeydiyyatına alınmış nəqliyyat vasitələrinin sayı 102 min ədəd artaraq 2013-cü ilin sonuna 1 milyon 245 min 677 vahid təşkil etmişdir. Artım bu miqdarda davam etsə, 2020-ci ildə Azərbaycandakı maşınların sayı 2 milyonu aşacaqdır. Bu isə problemlərin ən azı iki dəfə dərinləşməsi deməkdir.  Problemlər bu gün beşiyində boğulmalı, ayaq açıb yeriməsinə imkan verilməməlidir.

Seymur Yunusov, “Marja” Biznes və Maliyyə Xəbərləri Agentliyinin eksperti

Kənd təsərrüfatı məhsulları istehsalının artırılmasında, onun keyfiyyətinin və rəqabət qabiliyyətinin yüksəldilməsində, məhsul yığımında itkilərin minimuma endirilməsində istehsalçıların zəruri kənd təsərrüfatı texnikası ilə təchizatının yaxşılaşdırılması mühüm məsələlərdəndir.

Dövlət Statistika Komitəsinin yaydığı məlumata görə, 2013-cü il ərzində “Aqrolizinq” ASC-nin xətti ilə kənd təsərrüfatı məhsulları istehsalçılarına 37.9 milyon manat dəyərində 765 ədəd müxtəlif növ traktor, 604 ədəd kotan, 239 ədəd səpici aqreqat, 95 ədəd taxılyığan kombayn, 50 ədəd çiləyici və tozlayıcı maşınlar, 41 ədəd otbiçənlər, 40 ədəd gübrəsəpən maşın, 33 ədəd taxıl-toxum təmizləyən, 22 ədəd malalar, 21 ədəd bağarası frez, 17 ədəd ot dırmıqları, 16 ədəd traktor yedəkləri (qoşqular), 11 ədəd kombayna qoşulan biçici aqreqatlar və 121 ədəd digər kənd təsərrüfatı maşın və avadanlıqları verilmişdir.

Respublikada dövlət qeydiyyatına alınmış nəqliyyat vasitələrinin sayı 102 min ədəd artaraq 2013-cü ilin sonuna 1.245.677 vahid təşkil etmişdir. Bu barədə Daxili İşlər Nazirliyinin yaydığı məlumatda deyilir.

Qeyd edək ki, 2013-cü ildə Azərbaycana 104 min  385 ədəd nəqliyyat vasitəsi idxal olunub ki, bu da ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 3130 ədəd və ya 3,1% çoxdur. İdxal olunmuş avtomobillərin 94 min 879 ədədi minik avtomobili olub.

“Avro-4” ekoloji standartına uyğun gəlməyən avtomobillərin ölkəyə gətirilməsinə məhdudiyyətin qoyulması, eləcə də perspektivdə respublikada köhnə avtomobillərin istismardan çıxarılması mexanizminin tətbiqi onların sayına cüzi təsir edəcək. Bu barədə çərşənbə axşamı jurnalistlərə nəqliyyat nazirinin müavini Musa Pənahov bildirib.

Onun sözlərinə görə, "Avro-4" ekoloji standartına uyğun gəlməyən avtomobillərin ölkəyə gətirilməsinə məhdudiyyətin tətbiqi ilk növbədə ölkədə ekoloji vəziyyətin yaxşılaşdırılması istiqamətində görülən tədbirlərlə bağlıdır.

Bundan başqa, nazir müavini deyib ki, hazırda ölkədə yüksək ekoloji standartlara cavab verməyən köhnə avtomobillərin mərhələli şəkildə istismardan çıxarılması mexanizminin tətbiqi ilə bağlı işlər və müzakirələr aparılır: "Hazırda bu məsələyə, eləcə də köhnə avtomobillərin utilizasiyası məsələsinə, eləcə də kompensasiyaların şərtlərinə və mexanizmlərinə baxılır. Amma bu, respublikadakı avtomobillərin sayına güclü təsir göstərməyəcək, çünki köhnə avtomobillər yeniləri ilə əvəz ediləcək ki, bu da vətəndaşların yaşayış səviyyəsinin artması ilə əlaqədardır".

M.Pənahovun sözlərinə görə, müvafiq olaraq avtomobillərin ölkəyə gətirilməsinə məhdudiyyətin tətbiqi və perspektivdə respublikada artıq mövcud olan avtomobillərin istismardan çıxarılması paytaxtdakı tıxac problemini həll etmir. Ona görə də Nəqliyyat Nazirliyi bu problemin həlli üçün avtomobil yollarının genişləndirilməsi, yol ayırıcılarının tikintisi və s. üzrə fəal işlər aparır.

Respublika ərazisində sellülar (mobil) nömrə daşınması xidməti 01 fevral 2014-cü il tarixindən etibarən fəaliyyətə başlayır. Bu barədə “Marja”ya Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyindən bildirilib.

Bununla əlaqədar normativ hüquqi sənədlər qəbul edilmiş, xidmətin fəaliyyəti üçün tələb olunan avadanlıqlar, yəni həm mərkəzi baza sistemi avadanlıqları, həm də mobil operatorların şəbəkələrində tələb olunan avadanlıqlar quraşdırılıb,mobil operatorların şəbəkədaxili yığımları standart formata uyğunlaşdırılıb, aidiyyəti müqavilələr bağlanılmış və müvafi test-sınaq işləri həyata keçirilərək  müvəffəqiyyətlə başa çatdırılıb.

Bu xidmət ümumistifadəli telekommunikasiya şəbəkəsi daxilində abunəçinin istifadə etdiyi mobil telefon nömrəsinin (şəbəkə kodu və nömrəni saxlamaq şərti ilə) həmin abunəçiyə xidmət göstərən mobil operatorun şəbəkəsindən çıxarılaraq digər mobil operatorun şəbəkəsinə daşınmasına imkan yaradır.

Qeyd olunanxidmətin respublikamızda ilk dəfə tətbiq edildiyi və bununla bağlı abunəçilərin xidmətə olan maraqları nəzərə alınaraq, mövcud şəbəkələr və müştəri xidmətlərinin tam hazırlıq vəziyyətinə gətirilməsi üçün Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyi tərəfindən aidiyyəti operatorlara müvafiq tapşırıqlar verilmişdir.

Xidmətin əsas məqsədi mövcud telekommunikasiya bazarında rəqabətin artırılmasına, operatorlar tərəfindən abunəçilərə göstərilən xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsinə, nömrə resurslarından effektiv istifadənin təmin edilməsinə, istehlakçı hüquqlarının qorunmasına, abunəçilərin daha səmərəli xidmət təklifi təqdim edən operatorun şəbəkəsinə maneəsiz keçməsinə şərait yaratmaqdan  ibarətdir.

Azərbaycanda çoxmərtəbəli yaşayış binaları orta hesabla 50 faizlik enerjiyə qənaət potensialına malikdirlər. B barədə çərşənbə axşamı Bakıda keçirilən "Kondominimumlar üçün enerji effektivliyi üzrə vəsaitin təqdimatı" adlı seminarın gedişində "Şərqi Avropa və Mərkəzi Asiya ölkələrində binalarda enerjiyə qənaət üzrə təşəbbüs" layihəsinin rəhbəri Roberto Lo Çiçero Vayna bildirib.

Onun sözlərinə görə, bu potensial 70 faizədək artacaq. Layihə rəhbərinin qeyd etdiyi kimi, hazırda Azərbaycan əhalisinin sayı 9,3 milyon nəfər təşkil edir.

Azərbaycan 109 milyon kvadrat metr həcmində mənzil fonduna malikdir və bir nəfərə orta hesabla 12 kvadrat metr yaşayış sahəsi düşür. Onun sözlərinə görə, çoxmərtəbəli binaların əksəriyyəti ötən əsrin 60-80-ci illəri arasında inşa edilib və burada enerjiyə qənaətin təmin olunması üçün əhəmiyyətli potensial mövcuddur.

Bakının Binəqədi rayonunda layihə çərçivəsində artıq çoxmərtəbəli binalardan kondominimum yaradılıb.

Mənbə

Azərbaycanda qızılgülün yetişdirilməsi ilə məşğul olan “Azaqro” MMC başqa növ güllər və bəzək bitkiləri də yetişdirəcəkdir.

Bunu “Marja”ya “Azaqro”nun daxil olduğu “Synergy Group” ASC-nin Müşahidə Şurasının sədri Riyad Hüseynov bildirib.

“Azaqro”nun  rəhbərliyində dəyişiklik edəcəyik. Yeni rəhbərliyin, yeni nəfəs gətirəcəyinə inanırıq. “Azaqro”nun imkanları da çoxdur, böyük boş əraziləri var. Həm qərb regionunun, həm də kənd təsərrüfatının inkişafına kömək məqsədilə yeni layihələr həyata keçirməyi nəzərdə tuturuq. İstəyirik ki, bazara təkcə qızılgül deyil, bir tam həll kimi başqa növ güllər və bəzək bitkiləri də təklif edək”,- o deyib.

Qrupun Müşahidə Şurasının sədri qeyd edib ki, “Azaqro”nun böyük torpaq əraziləri var. Bu ərazilərdən əkinçilik məqsədilə də istifadə edilməsi nəzərdə tutulur.

AZƏRBAYCAN GÜLLƏRİ QAZAXISTANA DA İXRAC OLUNA BİLƏR

“Azaqro”nun Şəmkirdə innovativ holland texnologiyaları əsasında yetişdirdiyi qızılgüllərin artıq Gürcüstan bazarında satışı həyata keçirilir. Cənab Riyad Hüseynov bildirib ki, satışın yoxlanılması məqsədilə “Azaqro” gülləri Qazaxıstana göndərilib. Bu ölkəyə davamlı qızılgül satışına başlanılması, bazarın gülü necə qəbul etməsindən asılıdır. Baş tutsa,  Azərbaycan gülləri Qazaxıstan bazarına da daxil olacaqdır.  

Qeyd edək ki, “AzAqro” MMC 2008-ci ildə təsis edilmiş və 2010-cu ildən etibarən “Synergy Group” ASC-nin törəmə müəssisəsi olaraq fəaliyyət istiqamətini istixana şəraitində kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalının təşkilinə yönəltmişdir. Hollandiyadan gətirilmiş tinglər vasitəsilə Azərbaycanda qızılgül istehsalı bu sahəyə qoyulan mühüm strateji addım kimi dəyərləndirilə bilər. Hazırda ən müasir texnologiyalarla qurulmuş istixana kompleksində qızılgül istehsalı həyata keçirilir və “SBuket” brendi altında paytaxtın gül dükanlarına çatdırılır.

Bazarertəsi, 27 Yanvar 2014 17:34

Kolbasa sexlərində yoxlamalar başlayıb

Bakı Şəhər Baytarlıq İdarəsinin həkimləri ictimai iaşə obyektlərində, kolbasa məmulatları sexlərində, baytarlıq obyektlərində yenidən yoxlamalara başlayıblar.

Bakı Şəhər Baytarlıq İdarəsinin rəisi Aslan Aslanov deyib ki, bu gün bununla bağlı əmr imzalanıb və idarənin həkimləri şəhərdəki obyektlərə ezam olunublar.

A. Aslanov bildirib ki, yoxlama zamanı ictimai iaşə obyektlərində, kolbasa məmulatları sexlərində istifadə olunan ətlərin mənşəyi araşdırılır: “Bundan öncəki əmr imzalanan gündən onsuz da, gücləndirilmiş iş rejimi ilə işləyirdik. Bu gün verilən əmrdən sonra da gücləndirilmiş iş rejimində fəaliyyət göstəririk, yenidən əməkdaşlarımız bütün şəhər üzrə ezam olunublar”.

İdarə rəisi onu da əlavə edib ki, emal müəssisələrinə, kolbasa sexlərinə və digər obyektlərə sümükdən ayrılmış ətin qəbul olunmaması barədə göstəriş verilib: “Hazırda reydlərimiz davam edir, hələ ki, neqativ hal aşkar olunmayıb”.

Mənbə

Bazarertəsi, 27 Yanvar 2014 16:39

Azərbaycan dəmir filizi ixracını azaldıb

Daşkəsən Filizsaflaşdırma kombinatı 2013-cü ildə dəmir filizi və konsentratı istehsalı və ixracını azaldıb. Ötən apreldə hökumət “Azərbaycan polad istehsalı kompleksi”  yaradaraq "Det.Al Limited" şirkəti ilə sazişi ləğv etdi. 

Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, ötən il dəmir filizi istehsalı 141,4 min ton olub. Bu, 2012-ci ildəkindən 31,8% azdır. 38 min ton mal isə ilin sonunadək satılmayıb. 

Rəsmi rəqəmlərə görə, "Det.Al Limited" Daşkəsən müəssisəsinə 235,1 mln manat vəd edilən investisiyanın bir hissəsini qoyub. 2011-ci ildə dəmir filizi istehsalını 4 dəfə artırıb (214,3 min ton). 2012-ci ildə (207,3 min ton) bir qədər azalma olub 2009-cu ildə dəmir filizi istehsalı sıfır səviyyəsində idi. 

Bu ilin əvvəlində dəmir filizinin 1 tonu 130 ABŞ dolları olub. Bu, 2013-cü ilin iyulundan ən aşağı qiymətdir. Maraqlıdır ki, Azərbaycan dəmir filizinin qiyməti dünya qiymətindən xeyli ucuzdur. Bu, yəqin dəmirin azlığı və yüksək nəqliyyat xərcləri ilə bağlıdır. Gömrük Komitəsinin məlumatına görə, 2012-ci ildə ixrac edən şirkət 1 ton filizi 26,36 dollar qiymətə bəyan edib. 2013-cü ildə ixracat barədə məlumat yoxdur. 

2012-ci ildə 210 550 ton,  5 milyon  551 min 400 dollar  qiymətində filiz ixrac edilib. Mal Böyük Britaniya (169 850,0 ton, 4, 586 milyon dollar), Honkonqa (27 350 ton, 738 min dollar) və Gürcüstana (13 350 ton,  227 min dollar) satılıb. 

Hazırda dövlətin  99,22% səhminə (257,4 min ədəd) nəzarət etdiyi Daşkəsən kombinatı ilə bağlı vəziyyət aydın deyil. Dövlət hasilat, emal, polad və hazır məhsul istehsalı müəssisələrinin tikintisi layihəsini elan edib. Amma o vaxtdan QSC-də nə nizamnamə, nə struktur və rəhbərlik dəyişib. 

"Baku Steel Company" isə paralel olaraq aktiv işləyir. 2013-cü ilin oktyabrında şirkət Gəncədə poladəritmə kompleksi tikintisinə başlayıb.

Mənbə

Son vaxtlar ölkə əhalisinin internet üzərindən alış-verişə  olan marağının xeyli dərəcədə yüksəlməsi elektron ticarət əsasında ölkəyə daxil olan beynəlxalq poçt göndərişlərinin  həcminin artması ilə nəticələnib. Sözügedən həcmin artım tendensiyası, e-ticarətə müraciət edənlərin sayının sürətlə çoxalması ölkə rəhbərliyinin  diqqətini cəlb edib və bu sahədə vətəndaşlarımızın rahatlığının  təmin edilməsi və  maddi maraqlarının qorunması istiqamətində  Azərbaycan Hökuməti tərəfindən mühüm addım atılıb.

Belə ki, elektron ticarət yolu ilə daha qiymətli mal və əşyaların gətirilməsinə şərait yaratmaq məqsədilə müvafiq gömrük Qaydaları yenidən işlənib. Bununla bağlı Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin  2013-cü il 14 oktyabr tarixli 305 nömrəli qərarı ilə “Fiziki şəxslər tərəfindən istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan malların gömrük sərhədindən keçirilməsinin güzəştli və sadələşdirilmiş Qaydaları” təsdiq edilib.

Yeni Qaydalarda öz əksini tapmış əsas prinsipial məqamlardan biri də ondan ibarətdir ki, beynəlxalq poçt göndərişləri vasitəsilə eyni fiziki şəxsin adına 30 gün müddətində ümumi gömrük dəyəri 1000 ABŞ dolları ekvivalenti məbləğindən artıq olmayan gömrük ərazisinə gətirilən qeyri-kommersiya, yaxud qeyri-istehsal xarakterli mallar güzəştli qaydada (gömrük ödənişlərini ödəmədən) gömrük sərhədindən keçirilməklə poçt vasitəsilə gətirilə bilər.

Məlumdur ki, əvvəllər bu güzəştin məbləği 200 ABŞ dolları ekvivalenti təşkil edib. Digər bir yenilik isə ondan ibarətdir ki, əgər gətirilən malın dəyəri təyin olunmuş həddi (1000 ABŞ dollarını) aşarsa, gömrük rüsumu yalnız həmin həddən artıq olan məbləğə tətbiq ediləcək. Bundan  əvvəlki qaydalara görə isə,  gömrük rüsumu dəyəri 200 ABŞ dollarından yuxarı olan malın tam dəyərinə tətbiq edilirdi. Sözügedən dəyişikliklər vətəndaşlara daha böyük imkanlar yaratmaqla onların vəsaitlərinə qənaət etməsinə gətirib çıxardıb.

Bu qərar artıq ötən ilin noyabr ayının 27-dən qüvvəyə minib. Hesab edilir ki, vətəndaşların hökumətin onlar üçün yaratdığı bu imkanlar barəsində məlumatlarının artması, alış-veriş zamanı elektron ticarətə üstünlük verəcək, bu da öz növbəsində poçt göndərişlərinin həcminin daha da artmasına təsir edəcəkdir.

Bununla bərabər, yeni Qaydalar vətəndaşlarımıza şəxsi istifadəsi üçün daha  geniş çeşidli və dəyəri nisbətən yüksək olan mal və əşyaların beynəlxalq poçt göndərişləri vasitəsilə gətirilməsinə şərait yaradacaq. Qeyd olunmalıdır ki, bu sahədə poçt müəssisələrinin üzərinə də ciddi vəzifələr düşür. Ona görə də “Azərpoçt” MMC tərəfindən artıq bəzi tədbirlər həyata keçirilməkdədir.  Belə ki, internet sifariş əsasında ölkəyə daxil olan poçt göndərişlərinin çatdırılma keyfiyyətini yüksəltmək məqsədilə “Azərpoçt” MMC-də yeni “SMS-bildiriş” xidmətinin göstərilməsinə başlanılıb.

Poçt müəssisələrinə daxil olan beynəlxalq göndərişin üzərində alıcının telefon nömrəsi olduqda, həmin nömrəyə operativ olaraq “SMS-bildiriş” göndərilir və bildirişdə vətəndaşın adına poçt göndərişinin daxil olması və göndərişi almaq üçün xidmət göstərən poçt şöbəsinə müraciət etməyin zəruriliyi barədə məlumat verilir.

Gömrükdə  avtomobillərin “Avro-4” standartına uyğun olub-olmamsının yoxlanılması 10 dəqiqə çəkəcək və bu yoxlanışa görə avtomobili gətirən 52 manat ödəyəcəkdir.

Bu gün Bakıda Dövlət Gömrük Komitəsinin (DGK) Avtonəqliyyat Baş Gömrük İdarəsində Azərbaycanda “Avro-4”  ekoloji standartına keçidlə bağlı ictimaiyyəti məlumatlandırmaq məqsədi ilə görüş keçirilib.

İdarənin rəisi İsmayıl Hüseynov bildirilib ki, ölkəyə idxal olunan avtonəqliyyat vasitələrinin qeydiyyata alınması “bir pəncərə” prinsipi ilə həyata keçirilir. Onun sözlərinə görə, bu məqsədlə avtomobil idxalçıları üçün iki məlumat köşkü quraşdırılıb: “Ölkə başçısının tapşırığı ilə ölkənin avtomobil parkı yenilənməli və daha yeni avtomobillərlə təchiz olunmalıdır. Həmçinin, avtomobillərin atmosferə tullantılarının azaldılması və “Avro-4” ekoloji standartlarına keçirilməsi qərara alınıb”.

SİSTEM HAZIRDIR

DGK-nin Mərkəzi Gömrük Ekspertiza İdarəsinin rəisi Mehriban Əlizadə isə bildirib ki, qurum avtomobillərin atmosferə atdığı zəhərli maddələri ölçərək onlara sertifikat verir. Bu sertifikat da SMPDK-nın standartlarına uyğun verilir: “Artıq bununla bağlı VAİZ sistemi yaradılıb. Avtonəqliyyat vasitələri onlayn sistemlə uyğunlaşdırılır. Bu sistemin iş prinsipinə uyğun olaraq onlayn vasitəsi ilə müraciət etməyən nəqliyyat vasitəsi qeydiyyata alınmayacaq və qeydiyyata alınmayan nəqliyyat vasitələrinə gömrük rəsmiləşdirilməsi və uyğunluq sertifikatı verilə bilməz”.

QEYDİYYATDAN KEÇƏN AVTOMOBİL SİSTEMƏ DAXİL EDİLİR

M.Əlizadə deyib ki, elektron qaydada qeydiyyatdan keçən və uyğunluq sertifikatı alan avtonəqliyyat vasitələri ümumi sistemə daxil ediləcək: “Avtonəqliyyat vasitəsinin qeydiyyata alınması cəmi 10 dəqiqə vaxt aparır. Baxmayaraq ki, bir çox MDB ölkələrində bu 15-20 dəqiqə çəkir. Bunun üçün isə avtonəqliyyat vasitəsi sahibi 20 manat və 30 manat  rüsum ödəməlidir. Hər bir əməliyyat üçün isə bank tərəfindən 1 manat xidmət haqqı tutulur ki, bu xidmətdən istifadənin ümumi dəyəri 52 manat təşkil edir”.

YASTIĞI OLMAYAN AVTOMOBİLLƏRİN İDXALI QADAĞAN OLUNACAQ

M.Əlzadə bildirib ki, ötən il 56 346 müraciət daxil olub ki, bunun da 56 333-nə sertifikat verilib, 13 nəfərin müraciəti isə qeydiyyata alınmayıb: “Bundan başqa, təhlükəsizlik yastığı olmayan maşınların da ölkəyə buraxılmasına qadağa qoyulacaq ki, biz bunu da yoxlayırıq".

Sonda M.Əlizadə qeyd edib ki, DGK-nin Mərkəzi Gömrük Ekspertiza İdarəsi Azərbaycanda “Avro-4” ekoloji standartının tətbiqinə tam hazırdır.

Mənbə

Macarıstan Azərbaycan vətəndaşlarına vizaların verilməsi prosedurunu sadələşdirməyə hazırlaşır. Bu barədə bazar ertəsi jurnalistlərə Macarıstanın xarici iqtisadi əlaqələr üzrə dövlət katibi Piter Siyarto bildirib.

Onun sözlərinə görə, Macarıstan viza müraciətlərinin və vizaların verilməsinin emalı işlərinin autsorsinqinə müraciət etmək niyyətindədir: "Tezliklə bu işləri təkcə səfirlik deyil, şirkətlər də həyata keçirəcəklər".

Onun sözlərinə görə, Budapeştlə Bakı arasında birbaşa hava nəqliyyatının açılması iki ölkənin işgüzar, eləcə də turizm sahəsində əlaqələrinin inkişafına böyük töhfə verir

Dövlət katibi onu da qeyd edib ki, Azərbaycan və Macarıstan hava nəqliyyatı sahəsində bir sıra müqavilələr hazırlayırlar.

Mənbə

“Kənd təsərrüfatı və ərzaq məhsulları bazarının fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi sahəsində əlavə tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 16 yanvar 2014-cü il tarixli 221 saylı sərəncamının 1.7-ci bəndinin icrası ilə bağlı Kənd Təsərrüfatı Nazirliyində “1652” nömrəli “Qaynar xətt” yaradılması ilə bağlı əmr imzalanmışdır.

Nazirlikdən “Marja”ya daxil olmuş məlumata görə,  Əmrdə vətəndaşlardan daxil olan zənglərin operativliyini təmin etmək məqsədilə nazirliyin müvafiq qurumlarına tapşırıq və tövsiyələr verilmişdir.

“Vətəndaşlar Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin “1652” nömrəli “Qaynar xətt”inə zəng etməklə öz arzu və istəkləri, qarşılaşdıqları problemlərlə bağlı nazirliyin müvafiq qurumlarına müraciət edə bilərlər”,- məlumatda deyilir.

"Ödənişli yollar dünyanın hər yerində var. Yaxın gələcəkdə Azərbaycanda da bunun reallaşması mümkün olacaq." Nəqliyyat Nazirliyi Katibliyinin rəisi Namiq Həsənov bildirib ki, Azərbaycanda “İpək yolu”na paralel yeni avtomobil yolu çəkiləcək və bu yol ödənişli olacaq.

Mətbuat katibinin bildirdiyinə görə, bu məsələ Nəqliyyat Nazirliyinin ödənişli yollara dair həyata keçirməyi nəzərdə tutduğu layihələr arasında var.

Onun sözlərinə görə, ödənişli yolların çəkilməsi magistral yollarda nəqliyyatın sıxlığını da nisbətən aradan qaldıracaq. Belə ki, həmin yollarda maksimal sürət həddi olacaq və mənzil başına tez çatmaq istəyən sürücülər müəyyən məbləğ ödəməklə bu yolla daha rahat hərəkət edə biləcəklər: “Həmin yolun nə zaman yekunlaşmasını dəqiq demək hələ mümkün deyil. Çünki bu işlər mərhələli şəkildə aparılır. Hazırda 2014-2015 ci illər ərzində orda işlərin aparılması nəzərdə tutulur”. 

N. Həsənov onu da bildirib ki, Nəqliyyat Nazirliyi hansı yolların pullu olması və buna nə qədər ödəniş edilməsi istiqamətində araşdırmalar aparır.

Mənbə

Bazarertəsi, 27 Yanvar 2014 08:56

Gəncədə “İsuzu”lar artırılır

Gəncə şəhərinə Ukrayna və Yaponiyanın birgə istehsalı olan “İsuzu” markalı 15 ədəd yeni iri tutumlu avtobus gətirilib.

Dövlət Avtomobili Nəqliyyatı Xidmətinin Gəncə Regional şöbəsinin rəisi Xanoğlan Qasımovun verdiyi məlumata əsasən, yeni avtobuslar artıq xəttə buraxılıb.

Gəncəyə gətirilən yeni avtobuslar 22 oturacaqlıdır. Artıq yeni gətirilən avtobuslardan 8-i 2 nömrəli marşrut xəttinə buraxılıb. Şöbə rəisi bildirib ki, nəqliyyat vasitələrinin hər birində qaynar xətlərlə əlaqə üçün telefon nömrələri əks olunan lövhələr var. Sürücülər barədə hər hansı bir narazılıq olarsa sərnişin həmin nömrələrə zəng edərək şikayətini çatdıra bilər.

Xanoğlan Qasımovun yanvar ayının sonua kimi həmin nəqliyyat vasitələrinin sayının 26-ya çatdırılacağını da qeyd edib.

Məlumat üçün bildirək ki, Gəncə şəhərində gün ərzində 8 marşrut xəttində 90 avtobus işləyir. 2013-cü ildə isə Gəncəyə 105 ədəd “İsuzu” markalı avtobus gətirilib.

Mənbə

Azərbaycanda aqrar sahədə xidmət sahələrinin özəlləşdirilməsi, struktur islahatlarının aparılması nəzərdə tutulur.

“Marja” xəbər verir ki, bunu Azərbaycanın kənd təsərrüfatı naziri Heydər Əsədov Avropa İttifaqının Azərbaycandakı Nümayəndəliyinin rəhbəri, səfir, xanım Madalena Mard ilə görüşü zamanı bildirib.

Nazir Heydər Əsədov aqrar sahədə xidmət sahələrinin özəlləşdirilməsi, struktur islahatlarının  aparılması üzrə beynəlxalq ekspertlərin dəvət olunması, süni mayalanma sisteminin yenidən qurulması, peşə təhsili, ərzaq və qida təhlükəsizliyi üzrə, kənd təsərrüfatını elektronlaşdırılması və digər sahələr üzrə Avropa İttifaqı tərəfindən həm texniki, həmdə büdcəyə dəstəyin olmasının vacibliyini bildirib.

Məlumat üçün bildirək ki, Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi  kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalı və emalı, istehsalçılara zəruri xidmətlərin göstərilməsi, baytarlıq, bitki mühafizəsi və karantini, torpaqların səmərəli istifadəsi də daxil olmaqla aqrar bölmədə dövlət siyasətini həyata keçirən mərkəzi icra hakimiyyəti orqanıdır.

Nazirliyin yanında Dövlət Baytarlıq Xidməti, Dövlət Fitosanitar Nəzarət Xidməti və Kənd Təsərrüfatı Kreditləri üzrə Dövlət Agentliyi fəaliyyət göstərir. Nazirlik həmin xidmətlərin və agentliyin fəaliyyətini əlaqələndirir və onlara nəzarəti həyata keçirir. Bununla yanaşı, Respublika Prezidentinin 21 iyun 2009-cu il tarixli 392 nömrəli Sərəncamı ilə “Aqrolizinq” ASC Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin idarəçiliyinə verilmişdir.

Nazirlik Əsasnaməsində nəzərdə tutulmuş vəzifə və funksiyaları aşağıdakı strukturları vasitəsilə həyata keçirilir: Dövlət Baytarlıq Xidməti, Dövlət Fitosanitar Nəzarəti Xidməti, Kənd Təsərrüfatı Kreditləri üzrə Dövlət Agentliyi, Aqrar Elm Mərkəzi, Respublika Dövlət Toxum Müfəttişliyi, Azərbaycan Seleksiya Nailiyyətlərinin Sınağı və Mühafizəsi üzrə Dövlət Komissiyası, ərazi kənd təsərrüfatı idarələri, Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti, Təsərrüfat Hesablı Müəssisələr, Maşın-Sınaq, Kimyalaşdırma stansiyaları, laboratoriyalar və digər təşkilatlar.    

“Qaradağ AND” alıcıları aldatmaqdan yorulmur

Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti tərəfindən Qaradağ rayonunun Qobustan qəsəbəsi ərazisində fəaliyyət göstərən “Qaradağ AND” MMC-yə məxsus istehsalat sahəsində aparılan yoxlama zamanı markalanmasında düzgün olmayan məlumatlar verilməklə istehlakçıların çaşdırılmasına səbəb olan 400 markalı sementlərin istehsal edildiyi müəyyən olunmuşdur.

İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyindən “Marja”ya daxil olmuş məlumata görə, yoxlama zamanı bu sementlərin etiketində xalis çəkinin 40kq±2% göstərildiyi halda, faktiki çəkisinin etiket göstəricisindən 2,9 kq az olduğu aşkar edilmişdir. Yol verilən qanun pozuntusu ilə əlaqədar Dövlət Xidməti tərəfindən “Qaradağ AND” MMC barəsində antiinhisar qanunvericiliyinin tələblərinin pozulması əlamətləri üzrə iş qaldırılmışdır.

Qeyd edək ki, Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti dəfələrlə “Qaradağ AND” MMC barəsində iş qaldıraraq bu müəssisəni cərimələyib.

Ötən il Azərbaycanda 237,3 milyon manat dəyərində kompyuter, elektron və elektrik avadanlığı istehsal olunmuşdur.

Dövlət Statistika Komitəsindən bildirmişlər ki, əvvəlki illə müqayisədə kompyuter və digər elektron avadanlığını istehsalı 27,6 faiz azalmış, elektrik avadanlığı istehsalı isə 14,6 faiz artmışdır.

İl ərzində 173 güc transformatoru, 6,7 min məişət soyuducusu, 24,4 min televizor istehsal olunmuşdur. Əvvəlki illə müqayisədə məişət soyuducularının və televizorların istehsalı müvafiq olaraq 29 və 1,7 faiz artmışdır.

Yanvarın 1-nə olan məlumata görə, müəssisələrin anbarlarında 21,2 milyon manatlıq hazır məhsul ehtiyatı qalmışdır.

Cümə, 24 Yanvar 2014 07:57

Azərbaycanda süd istehsalı 6% artıb

2013-cü ildə Azərbaycanda 1,82 milyon ton süd istehsal edilib.

“Marja” Dövlət Statistika Komitəsinə  istinadən məlumat verir ki, ötən il süd istehsalı 101 min ton və ya təxminən 6% artıb.

Son 5 il ərzində (2009-2013) süd istehsalı 387 min ton və ya 27% artıb.

Azərbaycanda adambaşına süd istehlakı təxminən 280 kq təşkil edir, bu hesabla Azərbaycaın 9,4 milyon nəfər olan əhalisinini təlabatının ödənilməsi üçün 2,7 milyon ton süd tələb olunur.  Artıq tələb olunan südün təxminən 65%-i ölkəmizdə istehsal olunur, qalan 35% isə idxal hesabına ödənilir.

2013-cü ildə Azərbaycanda 1 619,2 kq qızıl hasil olunub ki, bu da 2012-ci ilin göstəricisindən 3,6% çoxdur. Bu barədə Dövlət Statistika Komitəsindən məlumat verilib.

Bundan başqa, ötən il ölkədə 630 kq gümüş hasil edilib (artım 0,7%).

Hasil olunan qızıl və gümüş emala göndərilib.

Xəbər verildiyi kimi, hazırda Azərbaycanda qızıl və gümüş 1997-ci il avqust ayının 21-də imzalanmış Production Sharing Agreement tipli müqavilə çərçivəsində “Gədəbəy” və “Qoşa” yataqlarından hasil olunur. Müqavilə 6 yatağın – Naxçıvanda 1, Gədəbəydə 2, hazırda erməni işğalı altında olan Kəlbəcər və Zəngilanda 3 yatağın işlənməsini nəzərdə tutur. Müqavilədə Azərbaycanın payı 51%, “Anglo Asian Mining PLC” şirkətinin payı 49% təşkil edir. “Gədəbəy” yatağından ilk qızıl hasilatına 2009-cu ildə, gümüş hasilatına 2010-cu ildə başlanıb.

Müqaviləyə görə, bu yataqlardan 400 ton qızıl, 2,5 min ton gümüş və 1,5 min ton mis hasilatı planlaşdırılır.

Cümə axşamı, 23 Yanvar 2014 18:38

Dubay şirkəti Xəzərə güclü gəmilər gətirilib

Topaz Energy & Marine” şirkəti Xəzərin Azərbaycan sektorundakı istismar olunan neft platformalarını (PSV) təmin etmək üçün iki müasir və iri gəmilər alıb.

Topaz Energy & Marine” şirkətinin verdiyi məlumata görə, “Caspian Challenger” və “Caspian Endeavour” yedək və təchizat gəmilərinin (AHTSV) dəyəri 100 mln. ABŞ dolları təşkil edib.

Gəmilər DP2 - dinamik tarazlaşma sistemi ilə təchiz olunub, avtomatlaşdırılmış təhlükəsiz yedəkləmə imkanlarına malikdir. Belə ki, 17 200 at gücündə olan bu gəmilər hazırda Xəzər hövzəsində fəaliyyət göstərən gəmilər arasında analoqların ən güclüsüdür. Gəmilərin dartı qüvvələri 190 tona bərabərdir.

“Azəri-Çıraq-Günəşli” yataqlar blokunun işlənməsi və istismarı layihəsinin operatoru olan BP şirkəti həmin gəmiləri yedəkləmə işləri, dinamik tarazlaşma, təchizat və logistika və s. əməliyyatlara yardım etmək üçün və Azərbaycanın “Şahdəniz” qaz-kondensat yatağının işlənməsinin ikinci fazası çərçivəsində istifadə edəcək.

Qeyd edək ki, hazırda “Topaz Energy & Marine”in Xəzərin Azərbaycan sularında 25 gəmisi var. Onların sayı 4 000 DWT-lik (faydalı yük tutumu) “Caspian Voyager” təchizat gəmisini aldıqdan sonra 26 ədəd olacaq. Bu gəminin 2014-cü ilin ikinci yarısında alınması planlaşdırılır.

“Topaz Energy & Marine” Xəzər və Orta Şərqdə gəmi təchizatı sahəsində aparıcı şirkətlərdən biridir. Orta Şərqdə 40 ildən artıq təcrübəyə malik olan şirkətin baş qərargahı Dubayda yerləşir. Şirkətin donanmasında 90-dan artıq ortalama yaşı 7 il olan təchizat gəmiləri mövcuddur.

Mənbə

Türkiyənin ən yaxşı gənc sahibkarından Bakıda təlim

Təlimin adı: Sahibkarlıq, İnnovasyiya, E-Ticaret Təlimin Mövzuları: -…

Marjinal ticarətdə dönüş başladı

Azərbaycanda iqtisadi xəbərləri yeni mərhələyə qaldıran “Marja”…

Bakı Fond Birjası ilə FOREX-ə qoşulmağın üstünlüyü

Qərb ölkələrində bankların gəlir götürdüyü baza biznes spektri…

Kommersiya ipotekası (Daşınmaz Əmlak alışı)

Biznes bankçılıq - kiçik və orta sahibkarlara xidmətlər “PAŞA Bank”…

Sadəcə 100$ ödə, 10 000$-lıq yatırım et!

Sadəcə 100$ ödə, 10 000$-lıq yatırım et! InvestAZ dəstəyi ilə…

ÇOX OXUNANALAR

QALEREYA

Gələcəyin texnologiyası sərgiyə çıxdı

Gələcəyin texnologiyası sərgiyə çıxdı

Fransada keçirilən Beynəlxalq Avtomobil Festivalında gələcəyin texnologiyasının və...

Ən qəşəng lüks saatlar

Ən qəşəng lüks saatlar

Ən qəşəng lüks saatlar Business Insider saytı, İsveçrədə hər...

Azərbaycanlıdan BMW modeli

Azərbaycanlıdan BMW modeli

23 yaşlı azərbaycanlı avtomobil nəhəngi üçün eskizlər hazırlayıb. Azərbaycanlı...