Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

"3000 müştərinin hesabına əlavə məbləğ yüklənmiş, 25 000 müştəridən isə vəsait silinmişdir" - AÇIQLAMA

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"3000 müştərinin hesabına əlavə məbləğ yüklənmiş, 25 000 müştəridən isə vəsait silinmişdir" - AÇIQLAMA
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Unibank, dünən sistemində yaranmış texniki problemlər ilə əlaqədar olaraq müştərilərindən üzr istəyib.

Bank açıqlamasında qeyd edib ki, problem, balans faylının formalaşdırılması zamanı baş vermişdir. Bunun nəticəsində 3000 müştərinin hesabına yanlış olaraq əlavə məbləğ yüklənmiş, 25 000 müştəridən isə vəsait silinmişdir.

"Bayramqabağı yaranmış bu vəziyyətlə bağlı sənin kimi biz də çox məyus olduq.Sənə narahatlıq və çətinlik yaratdığımız üçün üzr istəyirik!  Üzrxahlığımızı qəbul etməyini istəyirik və bildiririk ki, 30 dekabr - 2 yanvar tarixlərində BÜTÜN MARKETLƏRDƏ alış-verişlərə 5% keşbek hədiyyə edirik! Hədiyyəmiz Unibankın bütün müştərilərinə şamil olunur", - Bankın məlumatında bildirilir.

Unibank texniki problem
29.12.2021 15:43

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18