AccessBank kampaniyalarını maraqlı formada təqdim etdi
Son zamanlar sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövzulardan biri #ProblemDeyil heşteqidir. Bu mövzuda radiolarda da maraqlı çarxlar səslənirdi.
Qısa müddət ərzində populyarlaşan səhifədəki paylaşımları biz də maraqla izləyirdik. Onu demək olar ki, paylaşımlar insanları pozitivliyə kökləyir, onlara stimul verir, hətta mümkünsüzün mümkün olmasına həsr olunmuşdu. Səhifənin keçirdiyi müsabiqədə iştirak edən yüzlərlə istifadəçi #ProblemDeyil heşteqindən istifadə edərək maraqlı və olduqca pozitiv statuslar paylaşdı.
Bizim kimi, sosial şəbəkə istifadəçiləri bu ideyanın kimə məxsus olmasını səbrsizliklə gözləyirdilər. Bu gün isə məlum oldu ki, ideya AccessBank-a məxsusdur. Belə ki, bank keçirdiyi yaz kampaniyalarında məhz bu konsepsiyadan istifadə edəcək.
Hesab edirik ki, kampaniyaların bu cür kreativ və maraqlı formatda auditoriyaya çatdırılması daha effektiv yanaşmadır. Çünki "problem deyil" hər kəsin dilində olan və pozitiv düşünməyə səbəb olan ifadədir. Beləliklə, bank bu kommunikasiya üsulu ilə öz müştərilərinin arzularının reallaşmasına sərfəli kampaniyalarla və maraqlı təkliflərlə dəstək verməyə hazırdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Türk İnvestisiya Fondunun təsis iclası keçirilib, Baş direktoru seçilib
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Honda elektrik avtomobillərinə 65 milyard dollar sərmayə yatıracaq
-
2 gün əvvəl
Mərkəzi Bank: Kredit risklərinin səviyyəsində azalma müşahidə edilir
-
2 gün əvvəl
Xaricdə Təhsil Sərgisi keçiriləcək - 50-dən çox ən reytinqli universitet
-
2 gün əvvəl
Teplovozlardan biri Bakıya çatdırılıb - ADY lokomotiv parkını sağlamlaşdırır