MMF2024-ün ikinci gününün spikerləri bəlli oldu!
“Bilik təcrübədə tamamlanır” şüarı ilə bu il IX dəfə keçiriləcək Milli Marketinq Forumu 28, 29 və 30 iyun tarixlərində “Baku Marriott Hotel Boulevard”da keçiriləcək.
“Facemark” və “Fil Agency” şirkətlərinin birgə təşkilatçılığı ilə həyata keçiriləcək forum 9 paneldən ibarət olacaq. 500-dən çox şirkət nümayəndələrinin iştirakı ilə baş tutacaq tədbir ölkəmizdə marketinq sahəsinin inkişafına dəstəyi və sahə üzrə yerli kadrların daha da təkmilləşdirilməsini hədəfləyir.
28 iyun online, 29, 30 iyun tarixlərində offline davam edəcək tədbirin ikinci günü “Data və İstehlakçı Davranışı” paneli ilə başlayacaq. “Payriff” şirkətinin CEO-su Türkan Fərzəliyevanın moderatorluğu ilə baş tutacaq paneldə “AYES” şirkətinin direktoru Xəqani Səfərov, “Brandup” marketinq və dizayn agentliyinin təsisçisi Tamerlan İsmayılov və Azercell şirkətinin baş marketinq direktoru Mert Başar öz təcrübələrini paylaşacaq.
“Çevik Marketinq Strategiyaları” paneli PAŞA Kapital İnvestisiya şirkətinin marketinq rəhbəri Gülşən Cumayevanın moderatorluğu ilə keçiriləcək. “Coca-Cola” şirkətinin marketinq direktoru Emil Ələsgərov, “Marlab” şirkətinin təsisçisi Əli Bədəlov, “Synergy Partnership” şirkətinin təsisçisi, baş direktoru Rüfət Abbasov və TƏBİB-in ictimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya departamentinin rəhbəri Zamirə Ədilova spiker qismində çıxış edərək marketinq strategiyaları, data və istehsalçı davranışı, rəqəmsal marketinq alətləri haqqında müzakirələr edəcəklər.
“Rəqəmsal Marketinq” paneli “New Media” və “Adviad” şirkətlərinin təsisçisi və baş direktoru Rasim Davudovun moderatorluğu ilə keçiriləcək. Panelin spikerləri - “Digital Hero” şirkətinin təsisçisi Babaxan Məlikli, “Gocreative GDDA” şirkətinin Bakı və İstanbul ofislərinin direktoru İslam Rızabəyli və Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin İnnovasiyalar Mərkəzinin ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə baş mütəxəssisi Nofəl Əliyev rəqəmsal dünyanın ən son yeniliklərindən danışacaqlar.
Həmçinin “Endorphin” şirkətinin təsisçisi Orxan Kərimov, “Mirros” psixoloji mərkəzinin psixoloqu Xanım Həsənova və “Argus Growth Agency”nin təsisçisi Bora Alçı tədbir zamanı keynote spiker qismində təqdimatlarını edəcəklər.
Qeyd edək ki, tədbir 28 iyun online formatda, 29, 30 iyun isə offline formatda keçiriləcəkdir.
Milli Marketinq Forumuna bilet əldə etmək və tədbirlə bağlı ətraflı məlumat əldə etmək üçün forumun rəsmi saytına (https://millimarketinqforumu.az/) keçid edə və sosial media hesablarımızı izləyə bilərsiniz.
Facebook: https://www.facebook.com/MilliMarketinqForumu
İnstaqram: https://www.instagram.com/milli_marketinq_forumu/
Linkedln: https://www.linkedin.com/company/milli-marketinq-forumu/
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 15 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
SOCAR və Coca-Cola əməkdaşlıq imkanlarını müzakirə ediblər
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Polad incəsənətə çevriləndə “Baku Steel Art” 2-ci Beynəlxalq Metal Simpoziumu öz işinə başlayıb
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
SOCAR ilə “Uzbekneftegaz” arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
“Nar”a yeni baş icraçı direktor təyin olundu
Azərbaycan Rusiyadan qoyun ətinin alışını artırıb
SOCAR və Coca-Cola əməkdaşlıq imkanlarını müzakirə ediblər
Oktyabrın 28-də gözlənilən hava şəraiti
Polad incəsənətə çevriləndə “Baku Steel Art” 2-ci Beynəlxalq Metal Simpoziumu öz işinə başlayıb
SOCAR ilə “Uzbekneftegaz” arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb
Azərbaycanda qaz hasilatı 7,4% artıb
Ən çox oxunanlar
Türkiyədə işsizlik səviyyəsi artıb
Kredit götürərkən bunlara diqqət edin
Sığorta haqları 13%, sığorta ödənişləri 23% artıb
Şəki üçün Avropa bankından 90 milyon avroya yaxın borc alına bilər
ABŞ və Çinin bir sıra mübahisəli məsələlər üzrə razılığa gəldikləri açıqlanıb - Qlobal bazarlarda gərginlik azala bilər
"Novartis" nadir xəstəliklər üçün dərman hazırlayan ABŞ şirkətini 12 milyard dollara alır
YouTube, musiqi sənayesinə 1 il ərzində 8 milyard dollar ödəyib
BOKT-a əlavə maya qoyulub











.jpg)
.jpg)


.jpg)


