Atena-dan paylaşılan postla bağlı açıqlama
Atena şirkətinin Facebook və Instagram səhifələrində Çempionlar Liqasının qrup mərhələsinə vəsiqə qazanmış yerli komanda ilə bağlı paylaşılan post “Real Time Marketing” addımıdır.
"Marja" xəbər verir ki, bu markanın Facebook səhifəsində yerləşdirilmiş açıqlamada deyilir.
"Bu paylaşıma müxtəlif xoşagəlməz don geyindirilməsini doğru hesab etmirik. Bəzi media qurumlarının paylaşdıqlarında şəkilə kənar dizayn elementlərinin əlavə edilməsinin də yolverilməz olduğunu düşünürük. Atena şirkəti olaraq biz də ölkəmizi təmsil edən klubun qələbəsinə sevinirik. Bu postun sosial şəbəkələrdə paylaşılmasında məqsəd, həmin komandanı fərqli üslubda təbrik etmək olub.
Ümumiyyətlə bu tipdə paylaşımlar “guerilla marketing” xüsusiyyətinə sahib olub, insanlarda xoş əhval yaratmaq məqsədi daşıyır.
Biz bir daha bildirmək istəyirik ki, bu paylaşım hər hansı bir şəxsə və ya korporativ maraqlara xələl gətirmək məqsədi daşımır. Bir daha həmin klubu təbrik edir, yeni uğurlara imza atmalarını arzulayırıq",- açıqlamada bildirilir.
Qeyd edə ki,“Atena”nın "Südüm sizə halal olsun" şüarının yazıldığı və Ağdam klubunun loqosunun əks olunduğu fotosu müzakirələrə səbəb olub.
Ətraflı:
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
Türk İnvestisiya Fondunun təsis iclası keçirilib, Baş direktoru seçilib
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Honda elektrik avtomobillərinə 65 milyard dollar sərmayə yatıracaq
-
2 gün əvvəl
Mərkəzi Bank: Kredit risklərinin səviyyəsində azalma müşahidə edilir
-
2 gün əvvəl
Xaricdə Təhsil Sərgisi keçiriləcək - 50-dən çox ən reytinqli universitet
-
2 gün əvvəl
Teplovozlardan biri Bakıya çatdırılıb - ADY lokomotiv parkını sağlamlaşdırır