Azərbaycanın reklam bazarında son 10 ilin ən yüksək göstəricisi qeydə alınıb
Böhranlı 2016-cı ildə reklam şirkətlərinin gəlirləri azalıb. Bununla belə, böhran bazarda rəqabətin artmasına təkan verib. Reklam xidmətlərinin göstərilməsi üzrə müqavilələrin sayının 10% artması bundan xəbər verir.
Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına göə, ötən il 6 245 reklam müqaviləsi bağlanıb. Bu, son 10 ildə ən yüksək göstəricidir. Bağlanılan müqavilələr üzrə ümumi məbləğ 37 mln. manat təşkil edib ki, bu da 2015-ci ildə olduğundan 28,3% azdır.
Azərbaycanda reklam agentliklərinin gəlirləri 2013-cü ildə yüksək həddə çatıb - 2 min 330 müqavilə üzrə 66,3 mln. manat.
Düzdür, o zaman dünya birjalarında neftin orta illik qiyməti bir barelə görə 108,7 dollar təşkil edib ki, bu da indi olduğundan iki dəfə çoxdur.
Qeyd edək ki, Azərbaycanda reklam dövriyyəsi ilə bağlı rəsmi məlumatlarla yanaşı, qeyri-rəsmi məlumatlar da var. Azərbaycan Reklamçılar Assosiasiyasının məlumatına görə, 2015-ci ildə reklam fəaliyyətinin dövriyyəsi təxminən 350-500 mln. manat təşkil edib. Bu, Dövlət Statistika Komitəsinin şirkətlərin və KİV-lərin təqdim etdikləri maliyyə hesabatlarına əsasən açıqladığı göstəricilərdən xeyli çoxdur. Həmin hesabatlara görə, 2015-ci ildə Azərbaycanda reklam fəaliyyətindən daxil olan gəlirlər 62 mln. manatdan bir qədər çox olub.
© Turan
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 8 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Türk İnvestisiya Fondunun təsis iclası keçirilib, Baş direktoru seçilib
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Honda elektrik avtomobillərinə 65 milyard dollar sərmayə yatıracaq
-
2 gün əvvəl
Mərkəzi Bank: Kredit risklərinin səviyyəsində azalma müşahidə edilir
-
2 gün əvvəl
Xaricdə Təhsil Sərgisi keçiriləcək - 50-dən çox ən reytinqli universitet
-
2 gün əvvəl
Teplovozlardan biri Bakıya çatdırılıb - ADY lokomotiv parkını sağlamlaşdırır