"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib
"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib.
Təqdimatn açılışını edən müəllif Arzu Qafarlı bildirib ki, kitabı hazırlamaqda məqsəd satış və xidmət sahələrində işləyənlərin daha çox təcrübəli olmaları və təkmilləşdirilməsi üçündür.
Sonra tədbirdə iştirak edən qonaqlar bu kimi kitabların vacib və aktual olduğunu bildirdilər.
Kitabda əsasən xarici və yerli turistlərə doğru xidmət etmək üçün, əsasən satış və xidmət sahəsində işləyənlər üçün satış psixologiyası, satış texnikaları, müştərilərlə doğru işləməyin yolları, ən yaxşı satış və xidmət edənlərin sirri, etirazlarla iş, bədən dili və bu kimi mövzular qeyd olunmuşdur. Kitab geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 6 d. əvvəl
-
17 d. əvvəl
Azərbaycan Fond Bazarı İştirakçılarının Assosiasiyasında görüş keçirilib
-
21 d. əvvəl
Lombard şirkətinin istiqrazlarına 2 investor 2 sifariş təqdim edib
-
53 d. əvvəl
Aksiz markası ilə markalanmamış külli miqdarda siqaretlər aşkar edilib
- 59 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
İri şirkət müxtəlif vəzifələr üzrə işçi qəbuluna start verdi - 50 -DƏN ÇOX İŞÇİ TƏLƏB OLUNUR
-
1 saat əvvəl
Bu ilin ilk 3 ayında Azərbaycan Gürcüstanın 5-ci əsas ticarət tərəfdaşı olub
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan və Tacikistan şirkətləri anlaşdılar - BAKIDA 8 SƏNƏD İMZALANDI
-
3 saat əvvəl
Kapital Bank-ın nağd kredit lotereyasının 1-ci tirajının qalibləri bəlli oldu
-
3 saat əvvəl
“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz
- 3 saat əvvəl