Satışın kiçik Qırmızı kitabı

www.readit.az saytının sizin üçün hazırladığı növbəti məqalə satış haqqındadır. Əminik ki, satış haqqında yazılan bir çox kitabla bağlı məlumatınız var. Həmçinin, saytımızda mövcud olan “Satış” kateqoriyasındakı kitablara da baxa bilərsiniz. Ancaq Cefri Qitomerin “Satışın kiçik qırmızı kitabı” adlı kitabı sizə bu günə qədər öyrəndiklərinizdən fərqli bir baxış bucağı bəxş edəcək. Müəllif bu praktik kitabda sizə satışı necə satın almaya çevirə biləcəyinizlə bağlı faydalı məsləhətlər verir. Qeyd edək ki, kitabın qısa məzmunu azərbaycan dilində ilk dəfə saytımız vasitəsilə təqdim olunur.
Müəllif satış edə bilmədiyiniz tənəzzül dövrlərində aşağıdakıları etməyi tövsiyə edir:
- Ən yaxşı 5 müştərinizlə danışın. Onlardan vəziyyətinizi qiymətləndirməsini xahiş edin.
- Lazımsız görüşlərdən yayının. Müvəffəqiyyətsiz və davamlı çətinliklərdən danışan insanlarla ünsiyyət quraraq tənəzzülü sürətləndirməyin.
- Yoluxucu xəstəlik kimi yayılan neqativ müzakirələrdən və neqativ insanlardan uzaq dayanın.
- Bir çox satış mütəxəssisi böyük bir səhv edir; onlar işə əvvəldən yox, ortadan, yəni birbaşa fəaliyyətlə başlayırlar. Əslində isə, əvvəlcə fəaliyyət planlaşdırılmalı, sonra isə həyata keçirilməlidir. Beləliklə, plan qurun, yaxud qurduğunuz planı dəyişdirin.
- Yaxşı bir satış mütəxəssisi olmaq üçün ilk növbədə yaxşı insan olmalısınız. Özünüzü bu baxımdan qiymətləndirin.
Bilik gücdür və tez-tez verilən suallara yaxşı cavablar vermək əksər hallarda satışa təsir edən əsas amillərdəndir. Bu baxımdan müştərini danışdırmaq çox vacibdir, ancaq unutmayın ki, onu yönləndirmək sizin əllərinizdədir. Bunun üçün müştəriyə öz ehtiyaclarını və istəklərini təsvir edə biləcəyi suallar verməlisiniz. Müştəriniz haqqında əvvəlcədən tədqiqat aparmalısınız. Bu məqsədlə, internetdən, sosial mediadan, satış şəbəkəsindən, istinadlardan və müştəri idarəetmə sistemlərindən istifadə edə bilərsiniz.
Müəllifin fikrincə, görüş satışın dayaq nöqtəsidir. Çünki onun sayəsində istənilən məhsul və ya xidmətin satışını reallaşdıra bilərsiniz. İşlədiyiniz sahədə mütəxəssis olmalısınızsa, potensial və ya mövcud müştərilərinizin məhsul və xidmətlərinizi harada və necə istifadə etdikləri haqqında məlumatlı olmalısınız. Müəllif potensial müştərilərlə uğurlu əlaqələr qurmaq üçün aşağıdakıları tövsiyə edir:
1. Potensial müştərilərinizdən şəxsən razılıq alın.
2. Potensial müştərinin komandasına daxil olun, “biz” əvəzliyindən istifadə edin.
3. Qərar qəbulunda iştirak edən bütün insanlar üçün görüş təşkil edin.
4. Qərar qəbul etmə prosesində ən səlahiyyətli şəxsin kim olduğunu əvvəlcədən öyrənin.
5. Təqdimatınızı yenidən edin.
Qısa məzmunun ardını buradan oxuya bilərsiniz = > İndi Oxu
Sonda qeyd etmək istərdik ki, Amerikanın qabaqcıl jurnallarının ən çox oxunan kitablar siyahısında yer tutuan bu kitab uğur qazanmaq istəyən hər satıcının masaüstü kitabı olmalıdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
-
5 d. əvvəl
Bank Respublika-dan yeni mövsümə özəl sərfəli nağd kredit təklifi
- 13 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az -
35 d. əvvəl
BOKT-a illik 16 faizlə pul lazımdır - İSTİQRAZ BURAXIR, ŞƏRTLƏR
- 36 d. əvvəl
- 42 d. əvvəl
- 45 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Bir ekosistemində yeni mərhələ: Umico Bonus artıq Bir Bonus oldu
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Bank Respublika-dan yeni mövsümə özəl sərfəli nağd kredit təklifi

Azərbaycan istiqrazları Unicapital vasitəsilə Cbonds-da

BOKT-a illik 16 faizlə pul lazımdır - İSTİQRAZ BURAXIR, ŞƏRTLƏR

Azərbaycan neftinin son qiyməti

200 manata tutulan kirayə mənzili, sənədlərdə 400 manat göstərib - Yarım milyon manatlıq dələduzluqda ittiham olunur

Bir ekosistemində yeni mərhələ: Umico Bonus artıq Bir Bonus oldu

Qızılın qiyməti tarixinin ən yüksək səviyyəsində

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

İlham Əliyev paradı izləyib

"Supertoys" şirkəti Bölgə müdiri təyin edib

"Hazırda 2-ci fond üzərində də düşünürük, məqsədimiz beynəlxalq səviyyədə tanınan fond yaratmaqdır"
