Banklardan və sığortadan şikayətlərin qəbulunda yenilik
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasıda yenilənmiş 966 Çağrı Mərkəzinin təqdimat mərasimi keçirilib.
"MArja" xəbər verir ki, təqdimat mərasimini açan Palatanın mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev bildirib ki, təqdim olunan 966 Çağrı Mərkəzi vətəndaşların suallarının operativ, keyfiyyətli cavablandırılması, şikayətlərinin, habelə təkliflərinin qəbulu məqsədilə fəaliyyətə başlayıb və fasiləsiz xidmət göstərəcək.
Çox kanallı, 3 dildə cavablandırmanı təmin edən, ölkənin bütün stasionar və mobil şəbəkə operatorlarından zəng qəbul edəcək 966 Çağrı Mərkəzinin mütləq hədəfi maliyyə xidmətlərinin istehlakçılarının, həmçinin çağrı mərkəzinə müraciət ünvanlayan vətəndaşların xətdə gözləmə müddətini minimuma endirməklə sorğu və suallarının cavablandırılmasını təmin etməkdir.
Çağrı Mərkəzinin yaradılmasında əsas prioritet Palata ilə əlaqənin əlçatan olmasına və vətəndaş məmnunluğunun yüksəldilməsinə nail olmaqdan ibarətdir.
Bildirilib ki, fasiləsiz fəaliyyət göstərməsi və daxil olan bütün zənglərin qeydiyyata alınması üçün Çağrı Mərkəzinə insan resurslarını cəlb olunub, həmçinin Mərkəz xüsusi proqram təminatı, ən son avadanlıqlar və serverlərlə təchiz olunub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 4 həftə sonra
- 6 gün sonra
- 23 d. əvvəl
-
39 d. əvvəl
"PSG Kapital İnvestisiya Şirkəti" maliyyə vəziyyətini açıqladı
- 43 d. əvvəl
-
48 d. əvvəl
"Kapital Bank” daxili bazardan 50 milyon manat cəlb edir - ŞƏRTLƏR
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan Banklar Assosiasiyası və Hakimlər İttifaqı anlaşdı
-
1 saat əvvəl
“Embawood” “Best Managed Companies Azerbaijan 2024” biznes müsabiqəsində qalib oldu
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanda taksi fəaliyyəti üçün icazə alan sürücülərin sayı 3 000-i ötüb
-
1 saat əvvəl
İyunun 1-dən “tedaruk.az” portalında ərzaq məhsullarına dair tələbatların yerləşdirilməsinə başlanır
-
1 saat əvvəl
"PAŞA Bank"ın tərəfdaşlığı ilə keçirilən biznes müsabiqəsinin qalibləri elan olunub