
“Müştəri Məmnuniyyəti” adlı kitabın təqdimat və imza günü keçirildi - FOTOLAR

17 dekabrda “Park Bulvar” ticarət mərkəzində Arzu Qafarlının müəllifi olduğu “Müştəri Məmnuniyyəti” adlı kitabın təqdimatı və imza günü baş tutub.
Tədbiri giriş sözü ilə açan müəllif ilk olaraq tədbirə gələn bütün kitab severlərə öz minnətdarlığını bildirib. Müəllif bildirib ki, müasir marketinqin tələbi olan Müştəri Məmnuniyyəti, bu gün müəssisələrin planında ön sıradadır. Əvvəllər şirkətlər tək satmağa çalışırdılarsa indi isə bununla yanaşı müştərini qoruyub saxlamağı da düşünürlər.
"Bu gün bizim bazarda müştərinin məmnun qaldığı onlarla istehsal, xidmət sahəsində fəaliyyət göstərən müəssisələrin adlarını açıqlamaq olar. Bununla yanaşı bu brendlər “Made in Azerbaijan” adı ilə xaricdə belə müştərilərin rəğbətini qazanıblar. İnanırıq ki, bu kimi müəssisələrimizin sayı yaxın illərdə daha da çox olacaq",- Müəllif deyib.
Müəllif onuda qeyd etdi ki, güclənən sağlam bazar rəqabətində müəssisələr müştərilərin daha çox rəğbətini qazanmağa çalışmalıdırlar. Bunun üçün müəssisələr məhsulun keyfiyyəti ilə yanaşı, müştəriləri üçün yaxşı xidməti daim təşkil etməlidir. Müəssisələr yaxşı xidmət üçün müştəri ilə təcrübəli mütəxəssislərini üzə-üzə qoymalıdır. Bu sahədə işləyən mütəxəssislərə daim təlimlər, seminarlar və kitablarla təmin etməlidir.
Müəllifi onuda vurğuladı ki, kitabda bu sahənin dahada inkişaf etdirilməsində ən başlıca lazım olan mövzulara toxunulub və məsləhətlər verilib. Bu sahədə işləyənlər kitabdan yararlanaraq öz nəzəri və praktiki biliklərini daha da artıra bilərlər.
Daha sonra YAP Gənclər Birliyinin Sədri Seymur Orucov bildirdi ki, bu sahədə nə qədər çox kitablar yazılarsa, nəticə etibarı ilə bu sahədə işləyən, oxuyan hamı üçün bir praktiki təcrübənin inkişaf etdirilməsində köməklik edə bilər. Qazanan bizim gənc sahibkarlarımız olacaq və sahibkarlıq sinifinin artmasına gətirib çıxardacaq.
Seymur Orucov onuda qeyd etdi ki, müştəri həmişə baş tacı olub. Müştəri ilə elə davranmaq lazımdır ki, o özünü ən üst səviyyədə hiss etsin. Əgər müştəri yoxdursa deməli satışda yoxdur. Müştəri narazı olsa, arada olan münasibət düzgün qurulmasa nəticədə satış və gəlir aşağı düşür. Təqdimatda iştirak edən müxtəlif şirkət rəhbərləri müştəri məmnuniyyətinə toxunaraq bu kimi kitabların çox vacib olduqlarını vurğulamışdır. Sonra isə tədbir iştirakçıları müəllifin imzalı kitablarını əldə ediblər.
Müştərilərin xəbərləri

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 5 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
FAB Şirkətlər Qrupu Orta Asiya bazarına böyük həcmli ixraca hazırlaşır
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az -
6 saat əvvəl
"FED-in müstəqilliyini itirməsi halında qızılın qiyməti 5000 dollara çata bilər"
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
Mal-qaranın və keçi-qoyunların sayı ən aşağı həddə düşüb, ölkəyə ət idxalı 17,5 % artıb
- 6 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Qeyri-neft-qaz sektorun vergi daxilolmaları 690,4 milyon manat çox olub
-
7 saat əvvəl
"Rebuild Karabakh 2025"də sahibkarlar üçün ödənişsiz stend təklif olunur
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
Son Xəbərlər

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid


“Zamex”dən vətəndaş şikayətləri artıb

Azərbaycanda külək turbinləri istehsal oluna bilər - Türkiyə şirkətlərilə görüş keçirilib, Azərbaycana dəvət olunublar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar

“Azərşin” ləğv oluna bilər

"Maybo" şirkətinin xalis mənfəəti kəskin artıb

Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib

AZCON-da yeni təyinat olub

Özəl bank dövlət bankının səhmdarları sırasına daxil olub

"Prime Cotton" 30 illik yubileyində pambıqçılar üçün ənənəvi “Açıq Tarla Günü”nü keçirdi

Batareya Saxlanc Sistemləri qurulur - Azərbaycanda deyil, bütövlükdə MDB-də ilk olacaq
