“Jumeirah” adı otelə müştəri yığmayıb
“Jumeirah” brendi və “Jumeirah Bilgah Beach Hotel” sahibkar şirkəti ilə əldə olunan razılığa əsasən “Jumeirah” riteyli Azərbaycanı tərk edir. Qeyd edək ki, tərəflər arasındakı idarəetmə müqaviləsi bu ilin sonunadək, yəni 31 dekabr 2016-ci ildə bitəcək. Bununla əlaqədar olaraq, 2017-ci ildən hotel daha “Jumeirah” adını daşımayacaq. Hotelin hansı ad altında fəaliyyətini davam etdirəcəyi və habelə xarici hotel şəbəkəsi, ya yerli hotel brendi tərəfindən idarə olunacağı barədə məlumat isə konfidensional olaraq saxlanılır. Lakin hotelin rebrendinqə məruz qalacağı ehtimal olunur.
Nəzərə çatdıraq ki, son bir il ərzində Azərbaycan artıq üçüncü hotel brendindən məhrum olur. 2015-ci ilin yayında "Rixos" brendi "Samaxi Platinum Hotel by Rixos"dan imtina edəndən sonra hotel "Samaxi Palace Sharadil Hotel" kimi transformasiya olundu. 2016-ci ilin iyulunda isə "Kempinski" brendi "Kempinski Hotel Badamdar”dan gedəndən sonra hotel "Pulman” adı ilə fəaliyyətini davam etdirir. Onu da bildirək ki, bu hotel brendləri ölkəmizdə françayzinq müqaviləsi əsasında fəaliyyət göstərirdilər.
Brendlər niyə gedir?
Göründüyü kimi, sahibkar üçün françayzinq müqaviləsini əldə etmək, qoruyub saxlamaq elə də asan deyil. Hotellərin Azərbaycandan getmə səbəbi də budurmu? Suala cavab vermək çətindir. Çünki hotellər bu barədə susur.
Azərbaycan Françayzinq Mərkəzinin rəhbəri Elnur İslamov bildirdi ki, françayzinq müqaviləsi şərtlərin özünü doğrultmadığı halda pozulur:
“Bu bəzən royalty faizinin yüksək olması səbəbindən də baş verir. Məsələn, aylıq dövriyyənin 7 faizini ödəyirlər. Hotellərdə bu rəqəm bir az fərqli də ola bilər. Hotel royalty faizini ödədikdən sonra qazancdan özünə çox az vəsait qalır. Yəni biznes elə də rentabelli olmur”.
Ekspert deyir ki, burada daha çox sektorun probleminə diqqət yetirilməlidir:
“Qış sezonudur. Hələ ki ərəblərin ölkəyə axını müşahidə edilir. Hotel biznesində françayzinq bir qədər risklidir. Lakin böyük hotellər var ki, onlar belə bir problemlə üzləşmirlər. Dünyada geniş şəbəkəyə sahib Continental Hotel müştəri ilə əlaqələrini çox yaxşı qurub. “Mariott”, “Hilton” kimi hotellər mərkəzdə yerləşdiyi, işgüzar mühitdə çox tanındığı üçün brendin ölkədən getmə ehtimalı azdır. Jumeirah Bilgah Beach Hotelə gəlincə, yerli müştərilər daha çox qonaqlayırdılar. Görünür, Jumeirah adı hotelə elə də əlavə dəyər qatmadığından 7-12 faiz royalty ödəmək müəssisənin rəhbərliyinə maraqlı gəlməyib”.
O da məlum oldu ki, françayzinq şərtləri pozulduqda müəyyə kompensasiyalar da ödənilir. Yəni addan imtina françayziyə elə də ucuz başa gəlmir.
© Publika.az
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
“Azərikard” banklararası əməkdaşlığı yeni səviyyəyə yüksəldir – Bratislava və Vyanada beynəlxalq görüşlər
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 5 gün sonra
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
3 saat əvvəl
Azərbaycanın Dövlət Agentliyilə Türkiyənin “Ataseven Group” şirkəti arasında razılıq əldə olunub
-
4 saat əvvəl
AccessBank “Access2Success” layihəsinə dördüncü dəfə start verdiyini elan edir
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
"SOCAR-ın xalis mənfəətliliyi son 5 ildə 2 dəfədən çox artıb"
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
Azərbaycanın investisiya şirkətlərinin dövriyyələri açıqlandı
- 6 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
İri bankdan “qızılda alış fürsəti” xəbərdarlığı - "3945 - 4060 dollar aralığı alış etmək üçün bir fürsətdir"
Prezident İlham Əliyev Özbəkistana səfərə dəvət edilib
Azərbaycanın investisiya şirkətlərinin dövriyyələri açıqlandı
Ən çox oxunanlar
Qısa ulduz nömrələri haradan almaq olar?
Bakı Fond Birjası ticarət dövriyyəsinin həcmini açıqladı
Ziraat Bank Azərbaycan “Yaşıl ASAN” ekoloji proqramına qoşulub
Təhsildən kənarda qalan uşaqlar
Dünyanın ən böyük neft şirkəti, hasilatın artması fonunda xalis mənfəətinin artdığını açıqlayıb
Nintendo, əsas oyun konsolunun (Switch 2) artan populyarlığı fonunda satış proqnozunu 19 milyon ədədə qaldırıb
Antiinhisar: Aeroportda taksi probleminin hüquqi və iqtisadi tərəfləri qiymətləndirilir
BP, neft və qaz hasilatının artması sayəsində 3-cü rübdə proqnozu üstələyən mənfəət əldə edib








.webp)







.jpg)
.jpg)



