Milli Kulinariya Mərkəzinin loqosu yenilənib
Bu gün Dövlət Turizm Agentliyinin Milli Kulinariya Mərkəzi yeni loqosunu təqdim edib.
Lqonu Mərkəzin rəhbəri Orxan Sadıqov (Fikrətoğlu) təqdim edib.
Yeni loqoda alov, sünbül, nar və xarı-bülbüldən istifadə edilib. O.Sadıqov bunun səbəbini izah edib:
"Zərdüşt peyğəmbərin bu coğrafiyada yaşaması odpərəstliyi önəmli edib. Bu baxımdan alovun simvolda yer alması əsas olub. Məncə, dünyanın heç bir yerində xarıbülbülü görüb vurulmamaq olmaz. Digər tərəfdən xarıbülbül həm də qələbənin rəmzidir, ona görə də bu güldən biz loqoda istifadə etdik. Nara gəlincə isə düşünürəm ki, bu, bütün Azərbaycanı özündə birləşdirən bir rəmzdir. Sünbül isə Şirvanşahlar və digər dövlətlərin gerbində olub. Bu, tərəqqinin, bolluğun simvollarından biridir. Sümbülü loqoda əks etdirmək bolluqla bağlı arzularımızı izah edir".
Bundan başqa, onun sözlərinə görə, Mərkəzin internet səhifəsi də hazırlanır və tezliklə təqdim ediləcək.
© Report
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
-
17 d. əvvəl
Avropa bankı Azərbaycandakı banka 10 milyon dollar kredit ayırdı
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“PAŞA Bank”ın dəstəyi ilə Azərbaycan xalçaları Riqada nümayiş olunub
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan Fond Bazarı İştirakçılarının Assosiasiyasında görüş keçirilib
-
1 saat əvvəl
Lombard şirkətinin istiqrazlarına 2 investor 2 sifariş təqdim edib
-
2 saat əvvəl
Aksiz markası ilə markalanmamış külli miqdarda siqaretlər aşkar edilib
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
İri şirkət müxtəlif vəzifələr üzrə işçi qəbuluna start verdi - 50 -DƏN ÇOX İŞÇİ TƏLƏB OLUNUR
-
3 saat əvvəl
Bu ilin ilk 3 ayında Azərbaycan Gürcüstanın 5-ci əsas ticarət tərəfdaşı olub
-
3 saat əvvəl
Azərbaycan və Tacikistan şirkətləri anlaşdılar - BAKIDA 8 SƏNƏD İMZALANDI