Yerli brend xarici rəqiblərini aktivləşdirdi
İndiyədək satışları reklamsız da yaxşı olan xarici yağ brendləri, “Technol” yerli mühərrik yağları markası bazara daxil olduqdan sonra narahat olmağa başlayıblar.
“Technol” şirkətinin Marketin və PR şöbəsinin rəhbəri Pərviz Əzimov bildirib ki, 3 aydır ki, “Technol” yerli mühərrik yağları markası kimi bazara daxil olub. 3 ay əvvəlki durumla indiki durum arasında çox maraqlı fərqlər var:
“Technol” bazara daxil olana qədər bazar payı yüksək olan 15-ə yaxın mühərrik yağları markası var idi (bazarda toplam 100 civarinda marka var) və bu markalardan yalnız bir yağ markası qismən reklam işləri ilə məşğul olurdu. Son 3 ayda mənzərə tamam dəyişib. Radiolarda avtomobillərə aid 1 verilişdə belə boş reklam yeri qalmayıb. Hətta vəziyyət o yerə çatıb ki, 2 saatlıq verilişin birinci saatını bir yağ markası sponsordur, ikinci saatını başqa yağ markası.
Media və saytlarda da durum eynidir.
Bu vaxta qədər bazarda rahat olanlar artıq anlamağa başladı ki, bazar qaydaları dəyişir və nəsə etməlidilər və bu proses bu vaxta qədər yerli istehsal markası olmayan bazarda baş verirdi. Hər sahədə yerli və keyfiyyətli yerli marka olmalıdır. Bu həm reklam bazarını gücləndirir, həm işçi qüvvəsidir, həm də daha sərfəli məhsulu müştəriyə təqdim etməkdir”.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
-
2 saat əvvəl
Yüksək, orta və aşağı şikayətlərin olduğu bankların adları açıqlandı
-
5 saat əvvəl
Cavanşir körpüsünün söküntü işlərinin bitəcəyi tarix açıqlanıb
-
7 saat əvvəl
Notariusların fəaliyyəti ilə bağlı yeni tələblər müəyyənləşib
-
7 saat əvvəl
"Azərişığ"ın Qarabağ Regional Enerji Təchizatı və Satışı İdarəsi yaradılıb
-
7 saat əvvəl
Azerconnect Group COP29 çərçivəsində keçirilən Biznes Forumda iştirak edib
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Qarabağ Dirçəliş Fondunun maliyyə dəstəyi ilə "İmarət" Yaşayış Kompleksi inşa olunacaq
- 8 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Avropa bankı Azərbaycandakı banka 10 milyon dollar kredit ayırdı