
3-cü dəfə Azərbaycanın sevilən suyu seçildi

(®) Azərbaycanın qablaşdırılmış içməli su bazarında əhaliyə təqdim edilən bir neçə su markası mövcuddur. Onların alıcılıq qabiliyyəti və rəqabət payı üzrə “ERA Marketing Center” tərəfindən aparılan ənənəvi araşdırma başa çatıb.
Araşdırmada əhali arasında sorğu keçirilərək yüksək tələbatlı su markalarının siyahısı hazırlanıb. Maraq üçün qeyd edək ki, suallar beynəlxalq standartlara uyğun verilir və sorğu əhatə dairəsinə görə bütün bölgələri əhatə edir.
Builki sorğuda iştirak edən respondentlərin rəyinə əsasən, aşağıda qeyd olunan 5 göstəricinin ümumi ortalaması üzrə "Sirab" markası digər markalar ilə müqayisədə daha üstün göstəriciyə sahib olub.
Ölkənin sevimli su markası aşağıdakı 5 fərqli indeksə görə hesablanıb.
1. Real dəstəkçi göstəricisi (Loallıq –NPS)
2. Məmnuniyyət indeksi (CSAT)
3. Ümumi təəssürat
4. Keyfiyyət qavranışı
5. Qiymət –keyfiyyət balansı/marka dəyəri qavranışı
2023-cü ilin sonunda istehlakçılar arasında aparılan sorğunun nəticəsində “Sirab” brendi liderliyini qoruyub. Müxtəlif kriteriyaları əsas götürən istehlakçıların çoxu “Sirab” adını çəkib. Beləliklə "Sirab" üçüncü dəfə Azərbaycanın sevilən suyu seçilib.
“Sirab Satış və Dağıtım" MMC-nin təsisçisi və direktoru Alper Yaycılı təmsil etdiyi markanın liderliyini qorumasını belə əsaslandırıb: “Azərbaycanın müxtəlif ərazilərində yaşayan “Sirab” istifadəçilərinin sorğuda markamızı seçməsi qürurludur. “Sirab” məhz müştərilərin - onu seçənlərin sayəsində liderliyini qoruyur. Bizə görə hər bir müştərinin rəyi – dəstəyi çox önəmlidir.
Media vasitəsilə “Sirab”ı seçdiklərinə görə insanlara təşəkkür edirəm. Azərbaycan torpağına bəxş olunan təbii su ehtiyatı olan “Sirab”ı süfrəyə daşımağın məsuliyyətini dərk edirik. “Sirab” markasının öz sahəsində öndə olması həm də onun milyonlarla müştərisinin düzgün seçim etməsi deməkdir. “Sirab” təbii mineral müalicəvi süfrə suyu illərdi etimadı doğruldur və keyfiyyətini qoruyur. Bu gün “Sirab” təkcə Azərbaycanda deyil, həm xarici ölkələrdə tanınan və sevilən milli brendimizdi. Keyfiyyətimiz bizim uğurumuzun əsas sirridir”
“Sirab” 70 ildən çox müddətdə istehlakçının gözləntisini doğruldur. Minerallarla zəngin olan “Sirab” suyunun Azərbaycanla yanaşı ABŞ, Kanada, Rusiya, Belarus, Qazaxıstan, Türkiyə, Türkmənistan, Çin, İran, İraq, Qətər, Polşa, Kuveyt, Ukrayna və Baltikyanı ölkələrdə özünəməxsus yeri var. Bu o deməkdir ki, “Sirab” mineral suyu Avropa bazarında da layiqli yerini tutub.
Qeyd edək ki, “Sirab” markası Azərbaycan idmanının qüruru “Qarabağ” FK və Azərbaycan Voleybol Federasiyasının rəsmi su təminatçısıdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 3 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
"Prime Cotton" 30 illik yubileyində pambıqçılar üçün ənənəvi “Açıq Tarla Günü”nü keçirdi
-
4 saat əvvəl
Batareya Saxlanc Sistemləri qurulur - Azərbaycanda deyil, bütövlükdə MDB-də ilk olacaq
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Azərbaycan Çinlə bank sektorunda əməkdaşlıq haqqında memorandum imzalayıb
-
4 saat əvvəl
Mərkəzi Bank: “PulPal” şirkətinin vəzifəli şəxsi cərimələnib
Son Xəbərlər

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

“Azərşin” ləğv oluna bilər

"Maybo" şirkətinin xalis mənfəəti kəskin artıb

Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib

Özəl bank dövlət bankının səhmdarları sırasına daxil olub

Batareya Saxlanc Sistemləri qurulur - Azərbaycanda deyil, bütövlükdə MDB-də ilk olacaq

Sentyabrın 5-də gözlənilən hava şəraiti açıqlanıb
Ən çox oxunanlar

Mərkəzi Bank: “PulPal” şirkətinin vəzifəli şəxsi cərimələnib

"İrşad"da “Şad Günlər” başlayır

Azərbaycan şirkəti 2 milyard 414 milyon manat gəlir, 245 milyon manat xalis mənfəət əldə edib

Bank istiqraz ilə 40 milyon manat cəlb edir - ŞƏRTLƏR

Ölkədə neft və kimya sahəsində yeni dövlət standartları qəbul edilib

BYD, 2025-ci il üçün satış hədəfini aşağı saldı
