Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Dünyanın ən bahalı oyuncaq markası

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Dünyanın ən bahalı oyuncaq markası
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"Lego"nun ulduzu parlamaqda davam edir.


"Marja" xəbər verir ki,  "Brend Finance"in araşdırmasına görə, 2016-ci ildə oyuncaq sektorunda "Lego" dünyanın ən bahalı brendi olub. "Lego" 2016-cı ildə "Disney"i də keçərək dünyanın ən güclü oyuncaq markası olmuşdu.

 

Danimarkanın oyuncaq markasının dəyəri 68 faiz artaraq hazırda 7,6 milyard dollara çatmış vəziyyətdədir.


 
 Hesabatda, "Lego"dan sonra "Bandai Namco" və "Fisher-Price"ın müvafiq olaraq 1 milyard dollar və 773 milyon dollarlıq dəyərlərlə ikinci və üçüncü yeri tutduqları qeyd edilir.


 
"Brand Finance" markaların dəyərlərinə görə siyahısını müəyyən edərkən yalnız dövriyyə və maliyyə nəticələrini deyil, eyni zamanda məhsul çeşidini, beynəlxalq inkişafını, iqtisadiyyata töhfəsini və ictimai nüfuzunu da nəzərə alır.

14.03.2017 09:46
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18