Avropa və Körfəz ölkələri "Gilan"ın radarında
Bakıda keçirilən “CaspianAgro” sərgisində “Gilan Holdinq” MMC-yə daxil olan bir neçə şirkət də öz məhsullarını təqdim edir.
"Gilan FMCG"-nin sərgidə iştirakının məqsədi ixrac imkanlarının genişləndirilməsi və tədbir iştirakçıları, yəni potensial xarici müştərilərlə yeni iş əlaqələrin qurulmasıdır.
Əsas olaraq gündəlik tələbat mallarının istehsalı, satışı ilə məşğul olan və hazırda 20-dən çox ölkəyə məhsul ixrac edən "Gilan FMCG"-nin Məhsulun idarə edilməsi departamentinin rəhbəri Sənan Orucov bildirib ki, bu ölkələr arasında ABŞ, Kanada, Çin, Körfəz, Avropa, MDB üzvləri, həmçinin Avstraliya və Yeni Zelandiya var.
"Əsas hədəfimiz bu ölkələrdə daha da güclənmək və yeni bazarlar tapmaqdır. Əsasən alkoqolsuz içkilər, konservləşdirilmiş və çipsi məhsullarını xarici bazarlara ixrac edirik. Bundan başqa, zavodlarımızda məhsul istehsalı zamanı ən çox texnologiyadan istifadə olunur. Əsas hədəfimiz iki istiqaməti əhatə edir. Birinci hədəf daxili tələbatının yerli istehsal hesabına ödənilməsində rol oynamaq, daxili istehsalı gücləndirmək, ikincisi, ixrac potensialımızı artırmaq, bununla, ölkəyə daha çox valyuta cəlb etməkdir", - deyə o vurğulayıb.
S.Orucov əlavə edib ki, dünyada hökm sürən iqtisadi çətinliklərə baxmayaraq, şirkətin cari ildə istehsal ilə bağlı göstəriciləri olduqca ürəkaçandır.
"Gilan Agrotech" şirkəti də əvvəlki illərdən fərqli olaraq budəfəki sərgidə daha geniş məhsul çeşidi ilə iştirak edir.
"İXRACI 2 DƏFƏ ARTIRMAQ İSTƏYİRİK"
"Gilan Agricultural Group"un satış üzrə koordinatoru Rəşad Məcidov sərginin işgüzar əlaqələrin qurulma və əməkdaşlığın genişləndirilməsi baxımından çox münasib platforma olduğunu qeyd edib:
"Sərgidə iştirakda məqsədimiz yaradılan əlverişli mühitdən maksimum istifadə edərək əməkdaşlığı genişləndirməkdir. Biz hazırda məhsullarımızı dünyanın 12 ölkəsinə ixrac edirik. Cari il də daxil olmaqla qısa müddət ərzində ixrac həcmini iki dəfə artırmaq istəyirik. Bizim hesablamamıza görə, bu olduqca real hədəfdir. Çünki bu il pambıqçılıqda ciddi inkişaf nəzərdə tutulur. Biz əkin sahəsini iki dəfədən də çox artırmışıq. Meyvə blokunda, fındıqçılıq sahəsində genişlənməmiz nəzərdə tutulur. Bildiyimiz kimi, fındıq, pambıq ixrac oluna biləcək əsas strateji məhsullardır. Bu məhsulların hesabına biz qeyri-ənənəvi bazarlarda - Körfəz ölkələrində möhkəmlənmək niyyətindəyik. Bununla yanaşı, biz MDB ölkələrindəki mövcud kanalların daha da genişləndirilməsi üzərində düşünürük. Bundan başqa, Böyük Britaniyada bəzi alıcılarla danışıqlar aparırıq. Beləliklə hədəfimiz Avropa İttifaqına və Böyük Britaniyaya satışlar etməkdən ibarətdir. Buna ekstensiv üsulla deyil, intensiv üsulla, məhsuldarlığın artırılması yolu ilə nail olmaq istəyirik. Məhsuldarlığın artırılması üçün biz keçən ildən etibarən aqrotexniki qulluq keyfiyyətini qaldırırıq. Bağçılıq sahəsini xüsusilə qeyd etmək istəyirəm. Bunun hesabına biz ciddi irəliləyiş gözləyirik".
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
-
2 saat əvvəl
Suveren yaşıl istiqrazlar üzrə İşçi Qrupun ilk iclası keçirilib
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Xarici ölkələrdə Azərbaycan vətəndaşlarına turizmlə bağlı 1,2 milyar dollarlıq xidmətlər göstərilib
-
3 saat əvvəl
Bu il Azərbaycanın xam neftinin qiyməti 16 dollar daha aşağı olub
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
“Kristal” və İtaliyanın “Zambaiti Parati” brendi əməkdaşlığını genişləndirir - Memorandum imzalandı
-
3 saat əvvəl
Azərbaycanın cari əməliyyatlar hesabının profisiti "əriyib" - 1 milyard dollarlıq azalma
-
3 saat əvvəl
Azərbaycanda pambıq yığımı yekunlaşır - 356 min tona yaxın xam pambıq yığılıb
- 4 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Şüşə fincanlarda təhlükəli metallar - “Sevinc Mall”dakı “Sinsay” mağazasından fincanlar götürüldü - ƏHALİYƏ ÇAĞIRIŞ EDİLDİ
Nərmin Əmrahova Bakcell-in lotereyasında “Zeekr 001” uddu
Suveren yaşıl istiqrazlar üzrə İşçi Qrupun ilk iclası keçirilib
Xarici ölkələrdə Azərbaycan vətəndaşlarına turizmlə bağlı 1,2 milyar dollarlıq xidmətlər göstərilib
"Hazırda 33 səhm və 30 istiqraz listinqdədir"
“Kristal” və İtaliyanın “Zambaiti Parati” brendi əməkdaşlığını genişləndirir - Memorandum imzalandı
Ən çox oxunanlar
Azərbaycanın cari əməliyyatlar hesabının profisiti "əriyib" - 1 milyard dollarlıq azalma
Dövlət şirkətlərinin büdcə və maliyyə göstəriciləri yeni Qaydalar ilə monitorinq olunacaq
Azərbaycan ilə Maldiv arasında ümumvətəndaş pasport sahibləri viza tələbindən qarşılıqlı azad edilib
Naxçıvan Ali Məhkəməsinə sədr təyin edildi - SƏRƏNCAM
Sahil Babayev iclas keçirdi



























